Archív pre 14 apríla, 2020

Riešenie

14. apríla 2020

Často mám pocit že existuje jediné riešenie,

ale citlivosť je niečo čomu sa moja duša nevyhne,

ľudom sa často vysmievajú že majú v sebe citlivosť,

ľudia nie vždy rozumejú tomu prečo človek začne plakať,

niekedy cítim že som bol už príliš dlho silným,

mám tiež momenty kedy sa skutočne rozplačem,

viem že je to jediné riešenie ako všetko zo seba dostať,

aj tie slzy často dokážu omnoho viac povedať,

stojím niekedy na vrchu sveta a rozmýšľam či tam niekto je,

že či mi niekto v okamihoch kedy je to zložité naozaj pomôže,

citlivosť sa v dnešnej dobe veľmi nenosí,

keď niekto svoje emócie prejaví plačom tak to ľudom vadí,

nerozumiem že prečo sa stáva citlivosť hanbou,

len viem že nechcem byť tou chladnou skalou,

viem že nie je dobré nasilu dobrú náladu mať,

nie všetky emócie sa dajú skutočne skryť,

ja viem že emócia môže byť nesprávny pocit,

len niekedy je ten život samý zvrat,

s určitými vecami v živote nič nespravíme,

len v jednom okamihu nás pohltia emócie,

množstvo myšlienok sa nám v hlave nahromadilo,

ja sám viem ako ma to vo vnútri prevalcovalo,

veľa vecí viem že nejakým spôsobom zvládnem,

všetko som nejakým spôsobom prežil a znova prežijem,

občas potrebujem si v živote poplakať,

aby som svoje oči vnútorne dokázal očistiť,

keď všetko reálne prejde tak je vo mne dostatok svetla,

svetla vďaka ktorému každá jedna vnútorná obava.