Svet s ktorého som odišiel

Viem že svet v ktorom bol začal byť iný, začal byť postavený na niečom čomu som prestal rozumieť. Svet ktorý vznikol nie je tým správnym, lebo je plný drám. Nie je o tom že by si ľudia niečo pokojne vysvetlili, len je to o neustálom boji. O boji si niečo dokazovať a tu cesta prirodzene nevedie. Ak mi ľudia povedia opak pochopím to, lebo je to ich svet a nie môj. Uvedomil som si že do takéhoto sveta zapadnúť nechcem a nepotrebujem. Potrebujem viac cítiť v tomto svete radosť než neustále rastúce napätie. Tým že sa ako spoločnosť budeme hádať do krvi nič nevyriešime. Nenastane pokoj ak ľudia budú mať v sebe zaužívané určité vzorce správania. Nie som človek čo by si potreboval niečo myslieť a utvrdzovať sa v tom. A odišiel som z určitého sveta do iného kde viac prevláda pokoj. Kde môžem veriť že naplním svoje sny a budem z ľuďmi ktorých mám rád. Vnímam to čo je pre mňa dôležité a o to viac ľudí môžu zo mňa cítiť pokoj. Lebo som si ten pokoj aj sám dokázal vytvoriť. Nepotrebujem drámy, napätia a nepokojné situácie len preto aby v mojom bolo vzrúšo. Zažívam super veci a vážim si prítomný okamih čo nie je samozrejmosť. Ja sa teším vo vnútri to že niečo nedám najavo navonok neznamená že som zlý. Som len introvert čo to inak najavo ani veľmi nedá. Ako by som bol niekým iný, nebol by som to vôbec ja. V tom svojom svete som našiel sám seba, svoju lepšiu verziu seba ktorá chce duševne rásť. A o tomto je môj vnútorný svet, iné to v ňom už nebude a som vlastne za to aj veľmi rád.

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.