Deň v živote – Spätná väzba – 3. časť

Vždy je pre ľudí dôležité, aby ich čitatelia vnímali a vyjadrili im názor na niečo. Ja to mám z článkami rovnako a zároveň rešpektujem aj iné názory. Vždy ako niečo vytvorím, verím že to ľudom môže dať reálny zmysel. Na začiatku som dostával aj veľa komentárov, neskôr sa tá spätná väzba preniesla do reálneho života. Ľudia ako ma stretli mi povedali že píšem zaujímavé články. Stretol som sa s tým že aj niečo nebolo dobré a ľudí to neoslovilo. A samozrejme jednej a aj druhej strany ma motivujú sa v tom čo robím zlepšovať. Viac uvažovať nad tým čo vytvorím, aby to nebolo prvoplánovo. Slová ľudí môžu potešiť, ale mám voči tomu že niečo tvorím pokoru. Ťažšie sa už tvorí, ale viem že ľudia a čitatelia so mnou rástli. A viem že čo už dlhodobo tvorím sa vo mne zjaví určitý vnútorný tunel. Niekedy neviem o čom budem tvoriť a je náročné sa neopakovať. Ale kvôli tým ľudom to za to reálne stojí, bez nich by som asi netvoril. Na začiatku to bolo iné, lebo som ešte nechcel o tom že niečo robím rozprávať. Chcel som si vybudovať určitú časť ľudí a to sa našťastie vydarilo. A zároveň si vážim aj ľudí čo mi dokážu povedať že toto mohlo lepšie. To čo je konštruktívne a nie zaujaté ma posunie vpred. Spätná výzva je dôležitá a nevnímam ju ako samozrejmosť. Vnímanie ľudí je dôležité, lebo to motivuje sa posunúť v tvorbe vpred a reálne rásť.

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.