Archív pre 10 februára, 2023

Tip na skladbu: Linkin Park – Lost

10. februára 2023

Dnes sme sa dočkali novinky ktorú sme ešte nikdy nemali možnosť počuť. Už o mesiac bude 20. výročie Meteory a Linkin Park sa nám pripomenú aj skladbami ktoré sme ešte nepočuli. Dnes ráno vyšla skladba Lost, ktorá pripomína skvelý zvuk Meteory. Pripomenúť si Chesterov spev je zážitkom pre každého kto nemal možnosť byť na koncertoch alebo sa tej chvíle nedožil. Lost patrí ku úžasným novinkám ktorú si vypočuť treba, lebo môže komukoľvek kto fandí Linkin Park zlepšiť deň. A mne ako fanúšikovi táto pieseň vyčarila úsmev na tvári. Čakanie naozaj stálo za to a odporúčam to vypočuť každému.

365: 2012 – 2022 – Tajomstvá

10. februára 2023

Svet plných krásnych tajomstiev,

ktoré sú lepšie ako množstvo slov,

vždy budeme poznať čo je záhadou,

ale aj napriek tomu zostávame sami sebou,

viera v nás samých nás niekam posúva,

uvedomujeme si že čo nám skutočne prináša,

je veľmi čarovné spoznávať to čo je neznáme,

lebo vieme na akej strane skutočne stojíme,

život nám do cesty prináša životné pravdy,

vďaka ktorým zisťujeme že nie sme bez chyby,

sme normálni ľudia čo bojujú z vlastnou existenciou,

uvedomujeme si že sa vyrovnávame s každou situáciou,

všetci máme niečo s čím sa potrebujeme popasovať,

potrebujeme dokázať že to vieme nejako zvládnuť,

nech sa čokoľvek v našom živote deje,

tak to jednoducho nikdy nevzdajme.

Stratený 2 – skrátená verzia

10. februára 2023

Spievaš že sa v tomto svete cítiš stratený,

vďaka tebe sa cítim v skutočnosti nájdený,

vždy mi Linkin Park dokázali pomôcť,

prijať že všetko v živote sa má pre niečo stať,

jednotlivé texty mi dokázali zrkadlo nastaviť,

kedysi som veľmi nepočúval až tak rapovú hudbu,

neskôr k rapovej hudbe pribudla dávka metalu,

prvý klip v televízii a moja nová obľúbená kapela,

láska ku metalu sa stala vtedy stála silnejšia,

vtedy som počúval pesničky na MTV a Vive,

lebo to boli vtedy moje obľúbené stanice,

nikdy by my nenapadlo že raz budem mať sen,

vravel som si že snívať môže len skutočný blázon,

priať si v kútiku duše vidieť ich koncert bolo vtedy ešte nereálne,

bol som chlapec ktorý ešte svet potreboval spoznať poriadne,

naučil som sa počúvať všetky žánre hudby,

je úžasné vedieť aké vznikli skvelé kapely,

vidieť ich naživo stálo naozaj za to,

mrzí ma že sa to nie všetkým podarilo,

ale viem že Linkin Park budú stále v ľudskom srdci,

stále budú pre mňa kapelou čo ma v živote niečím inšpirovali,

tým aby som sa nikdy nevzdal a veril v svoje sny,

ktoré sa postupne môžu premeniť na krásne zážitky.