Nechať ísť

Často sa zdá že ako človek sa nevráti k tomu od toho čo odišiel. Ale myslím si že je správny čas ešte v tom čo som tvoril pokračovať. Myslím si že tento čas som využil najlepšie, aby som našiel svoju duchovnú hodnotu. Aby som pochopil že tvoriť je potrebné. Ešte stále je dôležité dať ľudom nádej, lebo bez nej sa nedá ísť ďalej. Sám som ju potreboval a našiel som ju, potreboval od písania na istý čas odísť. Skutočne a s pocitom že moje rozhodnutie bude definitívne. Myslel som si že nechať niektoré veci ísť môže byť najlepšie, ale nebolo. Aj hudba mi pomohla, aby som si povedal že pôjdem ďalej. Poviem že čo bude v rámci písania, nebudú to veľké zmeny. Budem tvoriť dvakrát do týždňa, aby mi to znova robilo radosť. Som človek plný prekvapení a bude tu ešte veľa výročí. Robím to aj preto, lebo si vážim ľudí čo ma čítajú a bez nich by to nedávalo zmysel. Vrátil som sa aj preto, aby som vyjadril to čo za posledné obdobie cítim. Bol stále autentický a žil vo svojej vnútornej pravde. Motivovala ma jedna výnimočná a talentovaná osoba Blanch čo som jej živý koncert videl a mohol som ju objať. Jej piesne mi počas mojej životnej cesty pomáhali na ceste vlastným životom. V hlave som si prehrával jeden jediný moment a to mi dalo silu sa zamyslieť. A zároveň si uvedomujem že bolo príliš veľa vecí čo rozdelilo spoločnosť. Aj kvôli tomu som sa vrátil, aby som to v tom náročnom čase písaním upokojil. Preto som sa aj utiahol do ústrania, aby som sa znovu našiel. A budem vďačný všetkým čo na WordPress zavítajú. Lebo sa nič neskončilo a stále môžem ľudom povedať niečo čo potrebujú čítať.

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.