Ambientná chvíľa

V určitom okamihu si pustím ambienty a moja myseľ je inde. Niekedy zatvorím oči a užívam si jednotlivé melódie. Niekedy ani nepotrebujem počuť spev, aby mi bolo čo najlepšie. Viacero ambientov čo počúvam sú spievané a vždy sa prenesiem do iného sveta. Do sveta kde mám na všetky dôležité otázky tie odpovede zodpovedané. Všetko je mi úplne jasné že ďalšie odpovede nie sú potrebné. Pri ambientoch rozmýšľam a zároveň rozjímam nad všetkými vecami. Vychutnávam si prítomnosť v celom svojom bytí a nič ma neťaží. Cítim že sa mi podarilo nájsť úľavu a východisko z danej situácie. Mám pocit že sa mi v živote otvorilo množstvo dvier. A zároveň viem že sú to šance čo môžem využiť aby som rástol. Začal som veriť vo veľké veci a sny že sa časom podarilo. Začal som súťažiť a snažiť sa aby sa mi niečo podarilo. Veľmi veľa vecí sa mi podarilo a bez súťaženia by nevyšli. Nedostal by som sa na určité miesta, nebavil by som sa samotnou kultúrou, hudbou a neboli by žiadne zážitky. Môj život by mal iný rozmer ako by v ňom nebolo súťaženie. Boli by iba malé zážitky, festivaly, koncerty a ďalšie iné veci. To že som začal veriť mi dalo silu a vďaka tomu súťažím dodnes. A teraz z odstupom času neľutujem nič čo sa mi podarilo, život sa stal úžasným dobrodružstvom rozmanitých zážitkov.

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.