Srdce v tichu

Všetko vo mne stíchlo ako som si uvedomil že ľudom môžem dať niečo viac. Niečo väčšie čo môže zanechať doživotný zážitok a obrovské emócie. A cez tú najväčšiu snahu si uvedomujem že môže byť niečo väčšie a silnejšie čo ma emocionálne zasiahne. Potrebujem takýto jeden pri ktorom si poviem že plačem šťastím. To že sa niečo podarí neznamená že sa z niečím uspokojím. Stále viem že môžem niečo urobiť lepšie alebo posunúť svoj život niekam vpred. Cítim že niečo nie je úplne v súlade a snažím sa prísť na riešenie čo by ma s toho celého dostalo. Niekedy sa život vyvíja tak že ani neviem či to je dobré alebo zlé. Nepoznám na to čo vo vnútri cítim odpoveď, lebo by mala prísť prirodzene sama. Moje srdce sa utíši a načúvam svojmu vlastnému vnútru. Neviem či je niečo správne dokým to neskúsim a nebudem vedieť aké to môže byť. Ale viem že môžem dať niečo viac svojej rodine, priateľom a všetkým ďalším ľudom. Byť pre nich lepším človekom čo zvládne v živote všetko. Byť človekom čo sa v živote nevzdá a nestrčí hlavu do piesku pri prvom probléme. Mám dosť rokov na to, aby som si určité veci dokázal priznať. Že sa v živote občas aj zmýlim alebo na niečo nezareagujem správne. Lebo ak by som úplne perfektným a bezchybným nebol by som to ja. Zároveň ďakujem ľudom že tomu čo cítim vo svojom vnútri rozumejú a chápu ma. Nie je vždy všetko jednoduché, často musím na niektoré veci nájsť silu. To že občas veci nedávam najavo, tak nie preto že by som ľudí nemal rád. Ale preto lebo chcem dokázať že viem byť silným človekom čo sa dokáže vyrovnať z vecami v živote aj bez sťažovania sa. Nikdy som nehľadal spôsob ako sa niečomu vyhnúť. Čelil som všetkému a zvládol som to, lebo to chcenie bolo u mňa oveľa silnejšie.

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.