Ružové auto

Niekedy mám chuť nasadnúť a nechať sa viesť ružovým autom niekam do neznáma. Spoznať svety čo mi doposiaľ neznáme boli. Uniknúť pred všetkými nevídanými okolnosťami a vypnúť hlavu pri dobrej hudbe. Nastaviť svoju hlavu na niečo čo bude pre mňa novým dobrodružstvom. Zapnúť vo svojej hlave autopilota a prejsť si tým životom najlepšie ako len viem. Poďakovať Bohu za to že mi dokázal nájsť odpovede ktorým som predtým nerozumel. Mať na všetky otázky odpovede a pozerať sa na svet z vyloženými nohami. Pri milovanej osobe čeliť svetu bez obáv a niekam odisť. Nájsť svetlo v celej panoráme a rovnováhu je mantrou života. Som za súčasný svet rád, lebo ma naučil ako sa v ňom nájsť. Naučil som sa v ňom jazdiť bez zbytočných omylov a to ma teší aj teraz. A som zmierený s tým že mi život nedá všetko čo by som chcel. Viem že môžem dostať niečo lepšie a to mi dodá vždy silu. Viem že mám predstavu o svete a že sa s tým čo príde vyrovnám.

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.