Archív pre 31 mája, 2024

Prečo sa modlím?

31. mája 2024

Prečo sa vnútorne modlím a čo ma vlastne k tomu vedie. Viera že to na tomto svete bude lepšie, preto lebo stále verím že sa určité veci zmenia k lepšiemu. Stále v niečo verím a nemám nejaké očakávania, lebo život sa vie zmeniť. Nemusím hovoriť otčenáše, aby som utvrdil spoločnosť v tom že mám určitú vieru. Toto ma zachránilo a dalo mi to silu do života. Žijem vo svete plnom viery čo už môžem otvorene vyjadriť. Vnútorne cítim že existuje nádej na uzdravenie sveta. Priznávam to kedysi som neveril že nejaký Boh existuje. Neveril som ani v jeho existenciu, vinil som ho vo svojom živote za svoje omyly. Ale najviac mi pomohlo zastabilizovať svoju vieru seriál Joan z Arkádie. Začal som veriť že sa za moju dušu Boh skutočne modlí. Nie vždy človek potrebuje chodiť do kostola aby našiel v živote odpovede. V duchu som sa modlil, aby som našiel inšpiráciu a dokázal sa vrátiť späť. Myslím si že veľa vecí umocní samotný život a podvedome ma to niekam viedlo. Vždy si sadnem na lavičku a vo svojom vnútri spomalím. Pustím si ambient čo mám rád a na chvíľu sa zastavím. Začnem premýšľať a zisťovať ako v živote naozaj je. Všetko mi dá zmysel a som rád že v niečo veriť nie je zbytočné. Keby som neveril v niečo nič by som vo svojom živote nedokázal, len by som sa viezol na nejakej vlne. Robím veci vnútrom, lebo viem že je to tak naozaj správne a to je pocit čo sa nedá zobrať.