Archív pre 7 mája, 2024

Olej a voda

7. mája 2024

Prilialo sa príliš veľa oleja do ohňa a vody do mojej duše. Začal som cítiť že moja duša bola zasiahnutá a ten plameň začal silno horieť. Už som začal cítiť ako mám dosť tých povrchných vecí. Niekedy už na niektoré veci nemám silu, vzdialim sa aby som našiel sám seba. Občas cítim že sa v živote uzavriem a viem sa v tom celom utopím. Príliš dlho som bol silným a potláčal v sebe skutočné pocity. Všetko sa vo mne začalo hromadiť raketovou rýchlosťou. Občas potrebujem nájsť odpovede, aby som zistil čo v živote bude ďalej. Ale viem že v celej tej pravde dokážem nájsť celý súlad riešení. Ako ten vnútorný plameň vo mne zhasne moja duša sa úplne upokojí. Začnem cítiť že vnútorne vzlietnem a chytím druhý dych, aby som išiel ďalej. A viem všetky vnútorné procesy ovplyvňujú moje telo a dušu bez ohľadu na moju snahu. Je jedno či jem menej alebo viac a je jedno či sa hýbem viac alebo menej. Je to o ľudskej psychike ktorá spôsobuje určité výkyvy a je to niečo čo sa nedá úplne ovplyvniť a to človek môže robiť čo chce. Človek sa môže zdravo stravovať, cvičiť, chodiť von, ale ak duša nebude zdravá, nebude zdravé ani telo. A to je čoraz silnejšia životná pravda, nemám problém čokoľvek urobiť. Nikdy som sa nevyhováral a ani nepovedal že niečo neurobím. Urobil som všetko pre naplnenie môjho vnútorného pokoja a preto aby som sa cítil lepšie. A tento faktor ovplyvňuje to či človek priberie. Či je v pokojnom prostredí a nie je vo vnútornom strese čo ovplyvní váhu. Samozrejme to môže ovplyvniť aj spánok, ale tento faktor to u mňa neovplyvňuje. Robím čo sa dá a čo je v mojich možnostiach, ale nie vždy to pôjde. Ovplyvňuje to aj samotná genetika a nie všetci za to môžu že sú silnejší pri tele. Žiaden človek si to nevyberie a nie všetci za to reálne aj môžu. Ja rozumiem tomu že naše vnútro je tým živým organizmom čo sa v ňom všetko mení a tak to reálne aj beriem. Všetci robia čo vedia a to že je výsledok u každého iný neznamená že sú tí ľudia zlí. Preto som za to ako vyzerám niekedy súdený ľuďmi, ktorých prvé slová sú ty si pribral. Prilievajú tým olej do ohňa a často ani tá voda ich slová jednoducho nespláchne. Robím všetko čo je v mojich silách aby som sa cítil lepšie, ale aj tak mám pocit že to úplne nestačí. Mohol by som povedať že to vzdávam, ale nie som človek čo má porazenecké reči. Som človek čo je zmierený s tým že výkyvy váhy tu budú vždy alebo bude váha stáť. Dôležitejšie je byť šťastný vo vlastnom živote a neriešiť to čo je navonok a plniť si svoje sny. Na ničom inom nezáleží, ale bolo dôležité aby som to pomenoval. Nie preto aby som sa sťažoval, ale preto že o tejto téme sa nehovorí kvôli predsudkom ľudí. Robím všetko čo viem, môže sa to podariť a ani nemusí. Ale je to prirodzené a nebudem celý ten vnútorný proces potláčať.

PS: Nie je to napísané preto aby sa to ľudí dotklo, ale aby to niečo ľudom dalo.