Moja motivácia písať texty

Mojou motiváciou prečo som začal písať bolo pomenovať určité svoje pocity. Keď som ešte nepočúval hudbu, tak sa mi každý text písal ťažšie. Keď som písal dlhšie texty a nepočúval som hudbu, tak mi to šlo ťažko. A keď som začal počúvať jednotlivé pesničky často miestami inštinktívne dokázalo mi to pomôcť. Preto keď niečo počúvam, tak dokážem si trúfnuť aj na komplikovanejšie texty. Ešte som vtedy nepremýšľal nad tým že budem tvoriť písané projekty. A zároveň si uvedomujem aké je náročné nadviazať na niečo čo bolo prvé. Či na niečo nadviažem tak nad tým intenzívne uvažovať aby to vo výsledku dokázalo zaujať. Predtým ma bavili dlhšie texty lebo som potreboval niečo vypovedať nejakú myšlienku. Keď píšem niečo väčšie tak tá práca môže trvať aj rok alebo dva najmä projekt Písané do hudobnej produkcie. Tam píšem pri skladbách ktoré sú v daný deň vydané a produkuje to iba jeden producent. Vždy sa teším keď po troške tento projekt môžem dokončovať a baviť sa ním. Ďalší písaný projekt je vlastne séria myšlienok Moment pravdy ktorá je písaná vždy v septembri. Ten píšem pri počúvaní rôznej hudby od jazzu, popu, world music, rapu, elektroniku, dnb, dubstepu, ambientu. Často objavujem nové obzory ktoré nepoznám a zisťujem aké je úžasné ich preskúmať. Posledný projekt je 365 tam bude výber najlepších článkov čo som napísal a zároveň tam budú aj články ktoré oficiálne nikdy nevyšli. Články ktoré nevyšli budú vydané neskôr a budú tam krátke texty. Veľká časť článkov bude predpripravená, tie nevydané tiež. Niektoré dlhšie texty budú pretvorené do novej podoby, aby to bolo prispôsobené myšlienke projektu

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.