Únik z bežnej reality

Unikám pred svetom, kde môže byť veľké množstvo masiek. Dokážem nájsť niečo pri čom svoju dušu upokojím. Pokojné zvuky ma vo veľkej miere dokážu objímať. Nechávam sa tým úplne pohltiť a zabúdam na všetky nesprávne veci. Nechám aby všetky moje pocity dokázali v jednom okamihu dozrieť. Unikám a viem že dokážem ísť tou správnou cestou a nepozerám či tomu niekto rozumie. Viem že je niečo čo ma drží nad vodou a vždy to tak bude. Viem že často môj vnútorný svet ma čaká a cítim sa v ňom maximálne komfortne. V tom vnútornom svete je množstvo úžasných zvukov a farieb. Cítim že sa v určitom momente dostanem do absolútneho raja kde je všetko pod mojou kontrolou. Všetko je v mojom vnútornom svete tak skvelé že si prajem aby sa to nikdy nezmenilo.

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.