Archív pre október 8th, 2017

Sebadôvera

8. októbra 2017

Veriť v seba je najťažšia skúška,

ale tým svojim ľudom ešte väčšia,

nie je vždy ľahké získať uznanie,

nech človek robí čokoľvek aj tak je to zle,

zvykol som si v živote na rôznu spoločnosť,

len nie vždy si človek môže reálne dupnúť,

treba robiť často to čo je povedané,

vlastné nápady zostávajú neprípustné,

vnútorná idea sa stráca niekde medzi mrakmi,

ľudia s ktorými sme nás navždy zmenili,

keď človeka podceňujú že niečo nedokáže,

tak v daný moment tomu veriť začne,

viem že možno nie som taký dokonalý,

ale vo svojej podstate nie som až tak zlý,

ak je niečo zaujímavé tak sa viem zasmiať,

niekedy sú situácie kedy musím veci skrývať,

nerobím to preto lebo je to môj cieľ,

ale viem že je to môj životný ortieľ,

nie vždy sa človek na určitých miestach cíti dobre,

ak čelí v živote nejakej dusnej atmosfére,

namiesto pokoja množstvo rôznych príkazov,

nerozumiem tomu koľko je tu ľudských poskokov,

ale viem že v živote niečo robiť treba,

veriť v seba bude vždy tá najťažšia obeta,

všetci sa stretneme v jednom cieli,

dôležité bude aby sme si vzájomne verili,

podceňovanie nikdy nič nevyriešilo,

robme všetko preto aby sme zo života nemali peklo.

 

 

 

