Zápisník introverta (úvodné slová k novej sekcii)


Premýšľal že čomu sa budem venovať na svojej stránke. Každý introvert zažíva situácie ktoré nie sú jednoduché a často sú pre ľudí nepochopiteľné. Vo mne tá introvertnosť prišla neskôr a dá sa povedať že aj nečakane. Nevedel som že to nejako ovplyvní môj život a ako to budem reálne vnímať. Vedel som že som v niečom iný a že robím úplne netypické veci ktoré ku introvertom nesedia. Niekedy cítim že moje zmýšľanie je úplne iné než bolo predtým a že je viac uvedomelé. Predtým som určité veci vo svojom živote neriešil a nikdy som sa nezaoberal tým že s čím bojuje bežný introvert. Vedel som že extroverti sú viacej otvorený svetu a že sa viac snažia ísť do tej spoločnosti. Bolo mi jasné že oni vnímajú ten jeden aspekt života a to je žitie spoločenského života. Spočiatku bola myšlienka že Zápisník introverta bude niečo väčšie a to že ako som sa s tým reálne vyrovnal. Myslel som že spravím sériu článkov a že sa pripojím medzi tú skupinu mladých talentov čo píšu knižky. Ale nejako to vnútorne necítim, lebo by to pravdepodobne nebolo presne to pravé. Len som mal veľa nápadov ako o tom napísať a dať ľudom návod ako to reálne zvládnuť. Skrátka zvládnuť to tak, aby sa stal každý človek silnou osobnosťou. Lebo nie všetci dokážu zvládnuť ten stav, niektorí skrátka tú samotu radšej nevyhľadajú lebo cítia že nie je riešením. Introverti nie vždy všetko dokážu vyjadriť ústne, ale dokážu veci vyjadriť lepšie písomne. Niekedy keď majú niečo povedať, tak cítia že sú v úplnom kŕči a boja sa že ich ľudia nedokážu pochopiť. Zápisník introverta bude mať veľmi silné vety založené na skutočnosti a zároveň to bude aj o tom že čo neraz zažívam. Ale zároveň tým ma veľa ľudí aj lepšie spozná a lepšie budú vedieť ako zmýšľam.

Pridaj komentár

