1 001 článkov na stránke a poďakovanie ľuďom


Nikdy som sa nezamýšľal nad tým že moja stránka bude mať cez 1 000 článkov. Možno sa to zo začiatku zdalo úplne nemožné a veľa krát som si vravel že či to nezabalím. Ako milujem písanie a vždy keď píšem, tak sa snažím nejako využiť tie dni čo mám. Môžem každému človeku priblížiť že v každej sekcii je nejaký článok či prebratý alebo mnou osobne napísaný. Tá sekcia do ktorej najviac píšem tak sú Myšlienky o živote, kde píšem o veciach čo som na ceste životom zažil. Tam je 496 článkov plné životných postojov, názorov a skúsenosti ktoré sa snažím odovzdať ľudom. Často sa stáva že nie všetko čo píšem, tak s tým ľudia nie vždy súhlasia a neraz sa na to musím náležite pripraviť. Beriem to tak že aj takí ľudia musia byť a že ma nejakým spôsobom posúvajú ďalej. Stretávam sa aj s tým že mi ľudia povedia ako dobre píšem a že im moje články pomáhajú prežiť. Snažím sa v skutočnosti ak je reálne na to čas a preto sú tie voľné dni dôležité. Za štyri roky písania sa strašne veľa vecí zmenilo a zmenil sa aj môj pohľad na ľudí. Som vďačný za ľudí čo sú tu napriek tomu že píšem úplne nezávisle a nestaviam si to na reklame. Aj keď určite by bolo super písanie mať ako určité živobytie na základe ktorého sa dajú zarábať peniaze. Ale v skutočnosti to nerobím preto, aby ma nasilu uznávali ľudia čo to tak necítia. Nikdy nenútim ľudí aby si moje články čítali a je to na každom jednom človeku či si to prečíta. Ale som rád za tých čo to myslia skutočne úprimne a ktorí vedia oceniť ten čas ktorý tomu venujem. Ďakujem tým že čo to skutočne vydržali, lebo viem že kedykoľvek to môže skončiť. Kedykoľvek ak budem cítiť že nebudem mať čo povedať, tak reálne skončím. Lebo viem že sa nedá nič robiť nasilu a treba si uvedomiť svoje možnosti. Viem že v živote ľudí treba na veci pripraviť a toto je niečo čo zvažujem istý čas. Ale viem že ak sa nič zásadné neudeje, tak v tom budem pokračovať.

Pridaj komentár

