Vyjadrenie k súťaži Bloger roka 2017


Priatelia tak po dlhšom uvažovaní som premýšľal že či sa zapojím do tretieho ročníka súťaže Bloger roka. Nejako prišlo moje vnútorné presvedčenie že by som to mal ešte skúsiť. Dva roky dozadu mi 28 ľudí poslalo svoj hlas a minulý rok sa táto súťaž nekonala. Celkovo systém zapojenia sa do súťaže je ešte jednoduchší než predtým. Každý blog čo je nominovaný do súťaže, tak je tým pádom v semifinále a každý sa bude snažiť o tom nejakým spôsobom sa dostať do finále prípadne dostať divokú kartu. Pre každú kategóriu je poskladaná odborná porota a budú rozhodovať o tom ktorý blog sa dostane do finále. Je na každom či si sám nominuje svoju stránku alebo ju tam nominuje nejaký iný človek ktorému sa môže páčiť. Keď už pomaly budem písať piaty rok a moje skúsenosti v písaní sú čoraz lepšie a lepšie, tak som uvažoval ako sa treba posunúť ďalej. Viem že je čoraz ťažšie vymýšľať témy ktoré ľudí zaujmú a vnímam to ako veľkú zodpovednosť voči čitateľom. Teraz som do tejto nominácie išiel s tým že už som skúsenejší a jasne som si definoval svoju vlastnú kategóriu. Ale teraz som to skúsil z väčšou radosťou a stále určitý rešpekt aj voči ľudom čo sa tam zapojili. Určite tiež píšu skvele a myslím si že každý človek má určitú základňu fanúšikov a čitateľov. Ale určite sám za seba by som chcel všetkých čo čítajú na mojej stránke príspevky alebo sledujú čo píšem, tak zalasujte za ňu a posuňte ma do finále medzi tú najlepšiu elitu a ľudí čo tiež skvelo píšu. Znova som využil možnosť použiť banner ktorý reprezentuje danú súťaž. Verím že všetko vyjde a posuniem sa niekam ďalej, už teraz cítim že táto súťaž je odrazovým mostíkom pre ľudí čo píšu a pre ľudí čo ešte len budú písať. Poprosil by som všetkých aby zahlasovali na stránke Bloger roka a potom každému príde mail pre potvrdenie hlasovania. Zahlasujte určite nebudete ľutovať ani jeden hlas a mne tým veľmi pomôžete. Hlasovať môžete pod samotným článkom kliknutím na link a potom každému príde mail pre potvrdenie hlasovania. Zahlasujte určite nebudete ľutovať ani jeden hlas a mne tým veľmi pomôžete a mňa to motivuje písať naďalej. Hlasovať môžete pod samotným článkom kliknutím na moje meno. Ďakujem všetkým čo tak učinia a budú sa ma snažiť nejakým spôsobom do finále posunúť, už teraz to pre mňa bude veľa znamenať.

Tu dole na uvedenom linku môžte hlasovať, stačí aby ste zadali vlastnú mailovú adresu:

https://blogerroka.sk/2017/jozef-blsak-svet-vynimocneho-chalana/

Pridaj komentár

