Čítaš mi z pier


Poznáš všetky moje kroky,

vieš že niekedy robím chyby,

nesúdiš človeka na základe dojmu,

a ak aj niečo nevie tak mu dávaš šancu,

vycítiš keď sa so mnou niečo deje,

stále veríš že to v živote nie je márne,

tvoj optimizmus mi dá vždy silu,

aj keď niekedy nemám v seba dôveru,

poznáš ma s priateľov najlepšie,

nad vodou ma držíš stále,

málokto v živote bude ako ty,

tešia ťa moje životné úspechy,

nikdy si to so mnou nevzdala,

aj keď väčšina kamarátov by to možno vzdala,

aj keď si možno niekedy tak strašne ďaleko,

ale v mojom srdci si neskutočne blízko,

každý deň s tebou nejako prežívam,

aj keď reálne s tebou vôbec nie som,

máme pravdepodobne iné vnímanie sveta,

ale nikdy sme sa nevzdali nášho priateľstva,

čítaš mi čoraz viac s mojich pier,

vieš pochopiť môj vlastný názor,

čoskoro už to bude piaty krok,

verím že spravíme v živote nejaký krok,

že nebudeme stáť na mieste,

že vždy na ceste životom ten pokoj v duši nájdeme.

1 Comment »

  1. 1
    elena Says:

    dakujem


RSS Feed for this entry

Pridaj komentár

