Rozbaľovačka č. 29 – Jana Varcholová – Tanečnica na špičke


Mi prišla veľmi zaujímavá knižka ktorá je niečím nezvyčajná. Nie sú to len krásne ilustrácie v nej alebo krásne farby, ale najviac ma zaujala tým že je plnej krásnej poézie. Som sa tešil keď som si mohol povedať že je to prvá knižka nad ktorej obsahom netreba nejako zvlášť premýšľať. Napriek tomu že má knižka 58 strán, tak je v nej veľa poetických textov. Úžasne sa mi čítala a každý jeden text ma úplne pohltil, čo sa mi málokedy stáva. Teší ma že sú ľudia čo píšu poéziu a majú k tomu nejaký vzťah. Janka Varcholová ukázala že ako sú tie texty odprezentované zrozumiteľne a veľmi krásne.

 

webcam-toy-fotka6

Pridaj komentár

