Nebojuj, ale pochop


Celý život človek s niečím bojuje a pri tom ani nevie že či to má vôbec zmysel. S týmto sa každý deň prebúdzam a vravím že vlastne voči čomu bojujem. Niekedy už odpovede na mnohé otázky pomaly prestávam poznať. Už pomaly prestávam rozumieť aj tomu najľahšiemu podnetu. Neviem či ľudia okolo mňa to myslia dobre alebo veci hovoria tak, aby mne nebolo smutno. Striedavé obdobie kedy sa mi každé slovo zaryje do hlavy a začnem nad tým všetkým premýšľať, tak má na mňa veľký vplyv. Stále voči niečomu bojujem a niekedy mám pocit že už mi ubúdajú sily. Nie tie fyzické, ale tie psychické a potom sa to nejako vo mne premietne. Mám rád svoj život, ale viem že sa nevyhnem tomu že nie vždy všetko bude ideálne. Bojovať s tým že všetko inak vnímam a že ku každej veci sa staviam odlišne, tak sa stalo mojou určitou mantrou. Celý tento svet si zaslúži aby mu niekto porozumel, učím sa to priam každý deň. Učím sa stále určité veci aj keď viem že môžem sa niekedy zmýliť a nie vždy dokážem odhadnúť veci a ani ľudí. Niekedy sa snažím všetko sa utíšiť hudbou a upokojiť svoje vlastné pocity, najradšej by som nevnímal realitu. Lebo viem že čím viac ju vnímam, tak viem že nemôžem niektoré veci na ktoré nemám dosah zmeniť. Len viem že keď mám ten svoj svet, tak vtedy viem že na ničom inom nezáleží. Viem že nie vždy mám chuť niečo povedať a jediné čo mi zostáva je nad všetkým rozmýšľať. Dostanem sa neraz do bodu, kedy som radšej v tichu a len zavriem oči. Viem že sa nedá mať stále masku na tvári a usmievať sa. Ale viem že je stále existuje zázrak, že existuje moja rodina a moji priatelia čo sa ma vždy snažia podržať. Možno keby tu neboli, tak viem že by môj život nemal žiadny zmysel. Viem že by som tu nebol a že by všetko so mnou zmizlo. Už nevládzem stále voči niečomu bojovať, len pravdepodobne musím všetko pochopiť. Musím to dokázať nielen kvôli ľudom, ale najme kvôli sebe. Vždy musím vedieť otvoriť tie správne dvere a povedať si že vedú tým správnym smerom. Keby mi tí ľudia nedávali kopec vnútornej sily, tak neviem čo by sa ďalej dialo. Možno by som iným človekom a nemal by som veci ktoré na mne ľudia poznajú. Keby tí ľudia nestáli pri mne, tak viem že by som nikdy nepísal svoje myšlienky. Viem že jediné čo sa dá urobiť na tomto svete je vedieť ho pochopiť a voči tomu všetkému nebojovať.

Pridaj komentár

