V nás


Všetko čo sa deje v našom živote deje, tak sa deje kvôli niečomu. Niekedy nevieme ovplyvniť sled udalostí a najme to ak sa človek nejako cíti. Ja som v takej fáze že moje pocity sa často striedajú buď s radosťou alebo vnútornou neistotou. Vždy si nejak pomyslím že všetko čo sa deje v našom vnútri, tak je prakticky v nás. Celé tie naše pocity, myšlienky, názory a skrátka všetky tie veci ktoré zažívame každý deň. Nikto nevie ovplyvniť že či bude mať chrípku alebo bude úplne fit. Nevieme povedať že kto bude pri nás do poslednej chvíle a kto od nás odíde. Radšej by som žil v tej sladkej naivite že všetci ľudia okolo mňa sú dobrí a že mi nikto nemôže ublížiť. Uvedomujem si že niekedy ma prepadá depresia a že mi slzy stekajú po tvári. Že som skrátka človek čo aj keď sa nejak nesťažujem, ale mám tiež slabé chvíle a nejaké chyby. Tiež mám momenty kedy ma niečo rozosmeje, rozplače alebo dostanem nejaký podnet k zamysleniu. Poznám ľudí čo bojujú z niečím horším a ukazujú že ten boj býva neraz komplikovaný. Ale dokážu ten boj zvládnuť a to je obdivuhodné na týchto ľuďoch. Ja tiež bojujem z niečím čo je v mojom vnútri a každý má nejakú situáciu ktorú musí zvládnuť. Bojujem s tým že či ma niekto má rád a že či vôbec mám nejaké miesto na tomto svete, teda je to myslené tak že či som vôbec potrebný. Presne toto je tá podstata života uvedomiť si, že či niekam skutočne patríme. Ako človek si povie že by nemal tieto veci nejakým spôsobom riešiť, ale v skutočnosti treba tomu prikladať určitú dôležitosť. Ja tomu prikladám tiež svoju dôležitosť, čím som starší viac vecí sa vo mne mení a menia sa tým pádom aj názory. Po ľudskej stránke každý človek chce niekam patriť a byť rešpektovaný. Ani nejde tak o uznanie, ale vedieť na čom u ľudí reálne sme. Celý náš život je presne o tomto a je na každom či na to príde. Na ničom inom v skutočnosti tak nezáleží, ako si uvedomiť kým reálne sme.

Pridaj komentár

