Dôvera vo vyššie dobro

Vždy som smerovaný k určitým myšlienkam, ktoré reálne definovali moje konečné názory. Prakticky od začiatku som vždy bol človek, ktorý veril v niečo dobré. Veril som vo veci, ktoré sa nezdali nezmyselné a stále ma dostávali do bodu kedy som si myslel že tomu rozumiem. Nechcem predstierať nejaké dokonalosti a tváriť sa že som nejaký obmedzenec, ktorý je jednostranný. Niekedy si uvedomujem že koľko vecí ma ovplyvňuje a často aj moje okolie. Často tá predstava o živote je často inakšia, než si myslím že je a inak to nebude. Vo svojom živote sa vždy učím veriť že ľudia ktorí sú na našej planéte sú dobrí a že majú čestné úmysly. Stáva sa že pri tej mojej dôvere nejakým spôsobom narazím a prídem na to, že nie vždy mám odhad na ľudí. Ale vždy sa nejako pousmejem a poviem si že tí ľudia pravdepodobne do môjho života pravdepodobne nikdy nepatrili. Stále ma to nejakým spôsobom neodradilo veriť že všetci ľudia sú nejakým spôsobom dobrí. Aj moji rodičia mi vštepovali že nie všetko okolo seba treba súdiť a že ľudom treba dať šancu. Uvedomujem si to aj pri debatách s mojou rádiovou kamarátkou, ktorá mi vždy pomôže sa na veci pozerať iným smerom. Neraz si pozriem že čo sa deje vo svete a zamýšľam sa nad tým, že či určité veci sú reálne morálne. Keď sa na nejakú situáciu pozerám inak, tak premýšľam nad tým že či niekomu tým neublížim. Ale nemôžem stále pozerať na neustále názory. Viem že sú myšlienky za ktoré často znášam následky a najme preto, lebo vždy verím v to vyššie dobro. Moja rodina mi neraz pomáha veriť, že nikdy nezmizne dobro z ľudskej tváre. Aj pri stretnutí s určitou skupinou priateľov si uvedomujem kto stojí pri mne. Viem že nie vždy všetkým sa dajú zveriť tajomstvá a že si treba dávať pozor na slová. Ale nikdy nebudem strácať nádej v ľudí, lebo viem že tí ľudia mi dávajú silu žiť v tomto svete. Dávajú mi chuť bojovať a uvedomiť si, že v tomto boji nie som sám. Aj stretnutia s ľuďmi ktorých stretnem v meste mi dávajú silu. Som vďačný za svojich priateľov a nie za podlizovačov čo sa tvárili ako najlepší kamaráti. Vždy budem veriť v to vyššie dobro aj keď budem mať pocit, že niektoré veci nemajú zmysel. Lebo nejako vo svojom vnútri verím že existuje nádej a že nič nie je stratené. Ako cítim vo svojom živote čokoľvek, ale viem že všetko sa deje kvôli niečomu čo sa dá pochopiť. Často ma dokážu inšpirovať k písaniu a to mi nemusia dať najavo, len ma inšpirujú. Všetci rozumní ľudia mi stále pomáhajú veriť že dobro na tomto svete stále je a že sa ľudia spájajú, tak ten výsledok je omnoho lepší.

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.