Panna


6. september 1989 vtedy som sa narodil,

postupne od malička som svet spoznával,

bol to pre mňa zázrak sa narodiť,

rodičom ktorý ma nikdy neprestanú milovať,

viem že som možno iný a netradičný,

ale vo svojom vnútri som veľmi citlivý,

postupne som začal spoznávať svet,

aj napriek tomu že som bol malý harant,

postupne časom sa vo mne zmenilo,

neskôr som sa na svet začal pozerať uvedomelo,

nevadilo že mám ten svoj vlastný svet,

že postupne sa stal zo mňa introvert,

ale vždy verím že v každom je niečo dobré,

že všetko v živote nie je náhodné,

najväčšie šťastie v živote je že vôbec žijem,

viem že niekam skutočne zapadnem,

moje srdce bije pre mojich blízkych,

oni ma vždy podržia aj v najťažších chvíľach,

vždy sú tu aj keď vedia že robím chyby,

dávajú mi kopec psychickej sily,

uvedomujem si že život vnímam ako poslanie,

že všetko čo robím sa neskôr ukáže že je správne,

je krásne v živote niekam skutočne patriť,

ale ešte krajšie je niekomu veriť,

veľa ma naučila neraz aj škola,

ale aj moji priatelia a rodina,

možno nie vždy dávam najavo svoje pocity,

ale to neznamená že by som neprejavil city,

chcem ľudom dať nádej a nielen slovami,

ale povzbudiť ich múdrymi myšlienkami,

som vďačný za to vlastné znamenie,

že mi vždy dáva ten malý kúsok nádeje,

neraz som si prežil určité zrady,

ktoré mi zasadili silné rany,

všetko postupne muselo prebolieť,

ako išiel čas tak som sa s tým naučil vyrovnať,

naučil som sa že ktorí sú tí praví ľudia,

že sú to ľudia čo pri mne skutočne stoja,

pomaly 27 rokov som čoraz skúsenejší,

každým rokom sa snažím byť lepší,

viem že všetko v mojom živote má zmysel,

keď viem že som niekomu úsmev na tvári vyčaril,

som vďačný za ženy ktoré tu vždy boli,

ktoré mi dali nejaké životné skúsenosti,

aj keď bola určitá depresia,

od zlého zmýšľania ma zachránila hudba,

neskôr som sa stal realistom,

potom nastal vo mne ten najsilnejší zlom,

uvedomil som si že stále má význam bojovať,

nech sa deje čokoľvek tak sa nikdy nemienim vzdať,

až postupom času prídem na určité veci,

že falošní priatelia z môjho života odišli,

je na každom človeku aké zanechá pozostatky,

že či si do hrobu odnesie posmešky,

každá myšlienka pre mňa niečo znamená,

toto sú moje skutočné posledné slová.

Pridaj komentár

