Nový začiatok roka 2017 + PF 2017


Už nám pomaličky skončil rok 2016 a určite by som rád prezradil ľudom čo budem písať v budúcom roku. Keďže každým rokom sa tie moje myšlienky nejakým spôsobom menia, tak je aj väčšia zodpovednosť. Píšem štvrtý rok a ponúknuť ľudom nejakú tú alternatívu, ktorá bude protiváhou mainstreamu je ťažšie. Každý človek má na určité veci iný názor a nie vždy zo všetkým súhlasí. Žijeme vo svete, kedy si človek veľa vecí vyvodí s kontextu alebo si to nejako prekrúti podľa seba. Ale tak verím že vždy človek si nájde nejako tú svoju cestu k pravde a bude vedieť čo je skutočne správne. Keď som písal o zodpovednosti, tak nejako viac by som poukazoval na určité spoločenské témy a na svoj pohľad na svet. Pôvodne som chcel si spestriť nejako tú svoju činnosť niečím revolučným čo sa nakoniec nepodarilo a aj tak som zostal pri písaní. Tento rok určite chcem pokračovať v nastolenom trende a stále prinášať pravdivé články zo života. Pôvodne som ešte rozmýšľal že zmením aj dizajn stránky, ale neskôr sa mi to ukázalo že nie som s tým nejako stotožnený. Dizajn vianočného stromčeka vyjadruje že by sme si vo svojom živote každý deň mali robiť Vianoce a nie iba na Štedrý deň. Lebo v skutočnosti človek môže robiť radosť inému človeku každý mesiac a po prípade ju môže spraviť aj sám sebe.

Moje články čo budem písať počas 12 mesiacov, tak budú veľmi silné a budú niesť určité posolstvo. Budú určite dramatické, nostalgické, retrospektívne, veselé, uletené, krátke, dlhé a podobne. Nemení sa ani to, že bude určité vety písať pod sebou a vyjadrovať nimi nejaké tie svoje myšlienky. Lebo vždy je lepšie napísať niečo čo je autentické a nie je nejako vymyslené. Už minulý rok som s tým mal vážny problém a viem že skrátka nemám takú fantáziu že by som si mohol vymyslieť nejaký príbeh ktorý nesúvisí so mnou. Celkovo keď píšem, tak sa mi najlepšie čerpá z reálneho života alebo zažijem nejakú situáciu, ktorá si vyžaduje aby som dostal určité veci von. Človek veľa vecí má problém vyjadriť s očí a do očí, tak preto toto vnímam ako niečo zlomové. Napísať to je niekedy oveľa jednoduchšie a človek si to môže vyložiť podľa seba. Píšem články tak aby boli aktuálne na každú jednu dobu a aby si človek povedal že moje slová majú zmysel v každom jednom roku. Témy zbieram neustále a vyjadrujem nimi svoj určitý pocit, ktorý sa vo mne neustále deje. Viem že určité veci nie sú vždy najsprávnejšie, ale niekedy sa nedá určitými témam vyhýbať a zaslúžia si určité vyjadrenie.

Budem pokračovať aj v sekcii Fakty o mne, ktorú si prečítalo strašne veľa ľudí. Stále platí, že sa tam ľudia dozvedia veci ktoré bežne nikomu nepoviem a že medzi ne patria aj tie moje najtajnejšie sny. Budú tam určité zamyslenia a nejaké poznania čo som počas života zažil. Samozrejme od citátov je to stále odlišnejšie tým že sú to čisto moje myšlienky a s tým že sa neschovávam za nejakú osobnosť. Keď ľudia budú vravieť niečo iné, tak stále môžem určité veci vysvetliť práve v sekcii o faktoch. Bude to ešte komplexnejšie než tomu bolo minulý rok a ku tej zmene budem pristupovať priebežne počas celého roka. Samozrejme nebude na stránke chýbať aj nejaký kontakt na mňa ak by sa mi niekto chcel ozvať a prípadne so mnou niečo riešiť. Lebo je určite veľa ľudí, čo by sa nejako skontaktovali so mnou, ale sú čisto len mojimi čitateľmi. Určite by som bol rád, keby sa ľudia nebáli mi napísať komentár že ako moju stránku vnímajú a to že ako vnímajú moje články. Ten komentár môže byť akýkoľvek a dokážem to absolútne akceptovať, môžem takto vychytávať nejaké nedostatky. To čo budem písať stále bude nejakým spôsobom založené na pocite a najme na skúsenosti. Lebo ja som rád, keď môžem svoje skúsenosti dať aj ďalším ľudom a nejako im tým reálne pomôcť.

Nová sekcia ktorú som založil minulý rok, tak v nej pre veľký úspech budem pokračovať. Chcem ľudom ukázať že sa dá čokoľvek v živote vyhrať a motivovať ich, aby si skúsili zasúťažiť. Možno že nie vždy sa to podarí, ale netreba sa vzdávať a treba to skúšať ďalej. Preto vždy rád odhalím čo mi prišlo v balíku a predstaviť si tú moju prvotnú radosť keď som si to reálne otvoril. Vždy ku tomu čo získam budem písať nejaký kratší popis, teda určité hodnotenie ako to na mňa reálne pôsobilo. Aj ku knižkám chcem písať nejaké hodnotenie, ale nebude to v štýle nejakej profesionálnej recenzie. Skôr to bude taký kratší popis že čo tá knižka reálne obsahuje a prečo tú knižku môžem doporučiť ľudom čítať. Za posledné obdobie som prečítal veľa knižiek a to viac budem zodpovedne pristupovať k hodnoteniu, lebo môže byť motivácia pre určitého autora čo tú danú knižku napísal. Budem pridávať aj fotky, aby ľudia videli ako to v skutočnosti vyzerá a že určitá vec môže byť rozmerovo väčšia.

Určite by som si chcel robiť aj určité zálohy článkov, lebo nedávno sa mi stal jeden problém. Som bol obeťou určitého hackera a môže sa stať že budúci rok tou obeťou budem opäť. Viac sa budem snažiť si zabezpečiť svoju stránku, aby som určitým útokom predišiel. Nebude to najľahšie, ale budem robiť všetko preto, aby som na stránke vydržal čo najdlhšie. Rozmýšľal som zo začiatku, že budem mať na stránke nejakých pomocníkov, ale potom som si povedal že si s tým všetkým nejako poradím aj sám. Najme to budem robiť preto, lebo viem že čo môžem upraviť, zmeniť, prípadne sa snažiť nejaké myšlienky obnoviť. Bude niekedy aj nejaký samostatný článok ktorý budem tejto téme venovať a upozorňovať ľudí na čo si majú reálne dávať pozor. Lebo človek si musí stále dávať na internete pozor nielene na to čo napíše, ale aj na to či to dakto nezneužije. Takých špekulantov je veľa a verím že si to nikto nebude brať až moc k srdcu, lebo človek by mal robiť čo mu reálne ide. Verím že nebudem musieť zmeniť doménu a všetko bude tento rok šlapať ako má. Môže sa stať že nastane nejaká reálna cenzúra a že aj moje názory budú cenzurované tak ako mali s tým skúsenosti aj iní ľudia. Určite sa v jednom článku budem venovať práve kybernetickým hrozbám ktoré sa vytvárajú práve na internete.

Budem určite aktualizovať aj Citáty a myšlienky, kde budú veľa inšpiratívnych myšlienok. Zároveň každý bude vedieť že kto ich reálne povedal. Ale určite nejaké ďalšie zásadné zmeny sa na tejto stránke nebudú nejak diať. Stále budem sa snažiť písať kvalitné články a poukazovať nimi na nejakú životnú skúsenosť. Môže sa stať že budem písať aj veci čo ľudia nebudú čakať, skrátka to bude niečo spontánne. Budú aj nejaké politické články a ľudia sa dozvedia ako vnímam súčasný politický svet. Pri písaní článkov sa budem opierať o nejaké zdroje, teda tie čo budú dôveryhodnejšie a ktoré budú šíriť len pravdu. Určite budem rozoberať aj nejaké filozofické, uvedomelé a priam až spirituálne veci. Verím že tento určité články dotiahnem do samotného konca, keď sa mi to minulý rok nejakým spôsobom nepodarilo. Určite aj hudba mi často nejako vie pomôcť a pri nej sa mi neraz aj lepšie píše článok. Budem podporovať aj iných písateľov, aby sa nebáli svoje myšlienky vyjadriť. Tento rok bude pre mňa dôležité písať tak, aby sa v tom každý našiel a aby sa s tým ľudia vedeli nejako stotožniť.

Prajem každému aby tento rok 2017 bol lepší než ten minulý a aby sa s neho tešili. Nastanú momenty kedy si budeme myslieť že nič nebude mať zmysel a popri tom všetko nejako zvládneme. Uvedomíme si že zdravie vždy bude na prvom mieste pred určitými statkami. Každému prajem veľa síl, lásky, radosti, šťastia a aby si každý splnil ten svoj vlastný sen. Verím že sa nikto nevzdá a stále bude bojovať za veci čo sú správne. Je dôležité aby sme sa vedeli spojiť a stáť pri sebe, lebo to že si budeme robiť zle nie je riešenie. Budeme čeliť novým veciam, ale určite to nejako zvládneme a budeme si klopkať po čele, že to nebolo nič strašné. Ďakujem každému čo ma číta, strašne si to vážim celú tú podporu čo mi vyjadrujete. Znamená to pre mňa veľmi veľa a ja budem robiť všetko preto, aby som nikdy nesklamal. Rok 2017 určite bude prelomový rok a strašne veľa vecí sa v ňom zmení. Zmení sa celý svet a prestane panovať tá politická korektnosť. Budú sa viac vyslovovať veci pravým menom a ľudia sa nebudú báť. Budú odvážnejší a budú si uvedomovať dopady čo sa budú diať vo svete.

1 Comment »

  1. 1
    Elena Says:

    aj tebe len to naj do noveho roka, vykorc spravnou nohou a vela super clankov na kore s auz tesim ti prajem 🙂


RSS Feed for this entry

Pridaj komentár

