Odpusť


Úvod: Vo svojom živote som dokázal veľa ľudom odpustiť a viem že mám určité chyby tak ako každý z nás, len nie vždy to ide.

Mrzí ma ak som niekoho sklamal,
neviem čo každý v živote odo mňa čakal,
nedokážem sa pretvarovať že je všetko v poriadku,
ale viem že som rád keď nemám depresiu,
stojím uprostred boja a viem komu prepáčiť,
že sa musím určitým ľudom odovzdať,
viem že niekedy vo mne niečo vybuchne,
problémy pred sebou vôbec neskrývajme,
prepáčte ľudia ak som nejako sklamal,
viem že som toto reálne nechcel,
veľa kamarátov kvôli tomu reálne odišlo,
kvôli inému názoru to so mnou vzdalo,
som vďačný za tých čo tu ostali,
že aj moja rodina je medzi nimi,
viem že stále robím chyby,
ktoré na mne zanechali jazvy,
odpúšťam ľudom čo mi nie vždy rozumeli,
čo sa na mňa inakšie pozerali,
každý kto ma pozná vie že nič nerobím bez príčiny,
že každá vec ktorú robím prinesie určité následky,
niekedy boli momenty kedy som musel preplakať,
moje prvotné myšlienky boli všetko vzdať,
ale prišli ľudia čo ma vnútorne pozdvihli,
čo ma skutočne nejako aj podporili,
ak som niečo vyslovil tak ma to mrzí,
ale viem že všetko sa vo mne zacelí,
snažím sa vždy pochopiť tento svet,
nerád zažívam ten názorový stret,
každý má ten svoj vlastný priestor,
čoraz viac viem kto má aký názor,
jedno slovo dokáže tak veľa zmeniť,
mrzí ma ak svojim tichom som niekomu dokázal ublížiť,
odpusť mi ak som niekedy na niekoho žiarlil,
ale to bolo preto že som niekoho miloval,
za dverami izby píšem tieto riadky,
uvedomujem si svoje vlastné myšlienky,
neraz sa ľudia smiali za chrbtom,
veril som aj svojim najbližším kamarátom,
tí od ktorých som to nečakal tu zostali,
nezavreli predo mnou skutočne dvere,
niekedy som sa cítil ako čierna ovca,
postupne uzatvárajúca sa do seba,
ale vedel že musím vstať a ísť ďalej,
kráčať cez tú svoju vlastnú alej,
bojovať za to že som iný,
že nie vždy budem pochopený,
život je neustála zmena vedomia,
človek stratí aj kúsok svedomia,
postupne ako dospeje začne odpúšťať,
prestane s ľuďmi konečne bojovať,
smiech mi pomáha aby som na to nemyslel,
aby som na to čo sa vo mne deje zabudol,
dokážem odpustiť samému sebe,
vždy verím že v človeku niečo dobré drieme.

Záver: Napísal som to preto, aby som ľudom ozrejmil že keď sa niečo zlé stalo, tak viem odpustiť nielen iným ale aj sebe. Dokážem sa ospravedlniť ak som ja niekomu ublížil. Nejde mi o to si nahrávať nejaké body sympatie. Ani nechcem vnútiť nasilu nejaký názor, len som napísal čo som cítil, lebo som to tak určitom momente cítil.

 

Pridaj komentár

