Nebol to môj plán


Nikdy som si nemyslel že budem písať,
že sa do niečoho rozhodnem svoju dušu dať,
vôbec som to ani vo sne neplánoval,
nemal som v pláne aby ma niekto uznával,
nejako podvedome všetko prišlo samo,
ale postupne sa veľa vecí vo mne zlomilo,
vedel som že to bude jediná vec čo dokážem,
aj za cenu že tým možno niekomu ublížim,
niekedy viem že reálne slová na to nestačia,
pri písaní mi niekedy pomáha aj hudba,
píšem preto aby som pocítil skutočnú úľavu,
aby som svojimi slovami opísal realitu,
neveril som že tie texty ľudí ovplyvnia,
že sa nad nimi reálne aj zamyslia,
nie vždy som s tým čo píšem stotožnený,
ale aj tak viem že môj pocit je potrebný,
vždy som rád ak to niekomu pomôže,
ak to človeku dá aspoň kúsok nádeje.

Pridaj komentár

