Romantický svet


Život je jedna veľká jazda a niekedy možno stačí premýšľať nad niečím iným. Vo svete sa strašne veľa zla a niekedy možno je najlepšie si predstaviť niečo iné o čom sa môže zdať že bude nesplniteľné. Každý o niečom takom reálne sníval a každý si predstavoval že sú niekde svetlá a vládne príjemná atmosféra. Tiež by som si radšej predstavil niekoho kto bude miestami rovnako šialený ako ja a že sa budeme mať radi. Keď to bude niekto kto mi povie čo a ako, kto bude miestami ku mne tvrdý a zároveň tak úprimný, aby mi to nikdy neublížilo. Že to bude osoba ktorá môjmu životu dá skutočný zmysel a ktorá nikdy nebude moju inakosť vnímať zle. Ktorá so mnou bude prežívať romantické večery a ktorú budem môcť objať. Ale viem že niektoré veci sú pre mňa veľkým pokušením a nedá sa neustále niečomu rozkázať. Nevieme rozkázať srdcu keď príde tá správna chvíľa a keď príde, tak vtedy sa to zdá ako to najlepšie rozhodnutie. Aj keď viem že každá fáza zaľúbenia bola správna a ukázala že skrátka dokážem byť v určitom momente verný. Možno celý ten problém bol v tom že som sa zamieraval na ľudí čo sú ďaleko aj napriek tomu že som ich nemohol nijako objať. Bolo krásne niekomu povedať slová plné lásky a byť s niekým pri kom som to reálne cítil. Proste nejakým spôsobom necítim smútok, len určité uvedomenie že si vždy poviem, že je lepšie bojovať nejakým spôsobom sám. Teraz si inak navodím atmosféru romantiky a ponorím sa do sveta, že si pustím romantické pesničky a spomalím tak ako keď človek jazdí autom a nikam sa neplaší. Pozriem si romantické filmy a predstavím aká realita by sa dala spraviť podľa nich. Žiadne zložité momenty, kedy sa dvaja ľudia musia dlho spoznávať aby zistili že sú do seba zaľúbený. Skrátka láska na prvý pohľad je určite najkrajšia a najme keď to cítia obaja ľudia a nie iba jeden. Počúvam veľa pesničiek o láske a potom si uvedomím, že tie pesničky nie sú klišé, ale sú to reálne skúsenosti čo človek zažil. Je krásne zažiť lásku či tú školskú alebo tú čo spoznáme neskôr a postupne sa na to pozerám že sa to malo stať. Neľutujem určité veci a nikdy nebudem, lebo viem že ma to postupne posilnilo a viem že keď do niečoho vstúpim, tak viem že všetko bude lepšie a budem v úplne inej pozícii. Som absolútne určitým veciam otvorený, ale zároveň sa snažím byť aj opatrný. Ale verím že nikto z ľudí to nevzdá a bude bojovať za to, čo reálne miluje.

Pridaj komentár

