Nie sme v tom sami


Stratená rovnováha bola medzi nami,
bojovali sme zo svojimi vlastnými chybami,
niekedy sa tak zdá všetko úžasné,
ale v skutočnosti nám to nie je jasné,
ty si úplne inde a našla ten pravý zmysel,
nie je medzi nami až taký rozdiel,
poznali sme čo bola skutočná láska,
vedeli že aká je tá skutočná cena,
nikdy sa nedá na tie momenty zabudnúť,
ako sa ľudia snažili vzťah ktorý máme súdiť,
riešili že prečo si v skutočnosti inej pleti,
niektorí ľudia začali mať hlúpe reči,
celá závisť bola keď si prišla za mnou do školy,
niektorí voči tebe často mali aj predsudky,
ale vždy sme sa nad tým všetkým pousmiali,
s radosťou sme si na to spomenuli,
nehnevám sa že sme nakoniec priatelia,
vždy je to lepšie než zažiť sklamania,
obaja sme nabrali úplne iný smer,
našli sme ten svoj vlastný priestor,
ty šťastná po boku svojej lásky,
verím že aj ja nájdem šťastie po boku svojej krásky,
ale viem že v tom nebudeme sami,
že naše priateľstvo drží pevne ako korene v zemi,
dodnes viem že mi stále rozumieš,
že to napriek všetkému so mnou nevzdávaš,
stále je tvoje srdce zaplnené nehou,
a nezmenili to ani momenty čo sa udiali s tebou,
vždy budem rád za to že ťa poznám,
vo svojom srdci ťa navždy mám,
pri tebe cítim to čo pri sesternici,
viem že ste ma nikdy v živote nesklamali,
som vďačný za momenty čo som bol s tebou,
že si môj život zaplnila skutočnou radosťou,
veľa vecí v živote nejakým spôsobom zvládame,
obaja to robíme inak ale nikdy sa v živote nevzdávame.
Pridaj komentár

