Vesmír III. – Koniec série / Finále


Prišiel ten najsprávnejší moment,

kedy slovami ukončím tento závet,

keď si priznám že boli chyby,

je niekedy krásne mať nejaké jazvy,

aj keď to bolí musím kráčať,

začínam sám sebe konečne rozumieť,

27 a stále ten proces vo mne,

verím že nikdy nebudú depresie,

všetko zachránila novoobjavená sesternica,

ten úsmev čo som nemal mi dodala,

zachránila ma pred smutným premýšľaním,

konečne dokázala pohnúť mojim životom,

viem že to už nikto iný nedokáže,

kto by skutočne roztopil moje srdce,

nie je ľahké sa vždy s ňou stretnúť,

učí ma toto všetko reálne vydržať,

keď som padal do tmy stála pri mne rodina,

vtedy keď odomňa odišli priatelia,

keď bez varovania zmizli preč,

postupne nad tým začínam strácať reč,

stoja pri mne aj keď som zložitý syn,

vďaka nim viem čo je mimo bytových stien,

viem že je realita iná než virtuálny kontakt,

je omnoho lepšie spoznať ten reálny svet,

kde ľudia radi podajú človeku ruku,

nebudú mať problém venovať trošku úsmevu,

keď sa predsudky konečne zmažú,

tak nesprávny ľudia navždy zmiznú,

potom prišlo Badoo a prvé písanie,

nevedel som že nájdem niekoho kto ma chápe,

človeka čo sa mi konečne nesmeje,

máme radi obaja náš Linkin Park,

hudba porazí každý jeden mrak,

je to skrátka moja milá Elenka,

ktorá to so mnou nevzdala,

vždy vie pochopiť moje pocity,

vďaka nej sa neutopím v poháre vody,

je mojím vesmírom s ktorým zdieľam priestor,

kráčame spolu naprieč ten časopriestor,

končí sa celý ten záver série,

mám jasno komu je to určené,

tým ktorí pri mne reálne stoja,

ľudom čo sú ako pevná skala,

ktorí vo mňa stále verili,

tým čo sa mi chrbtom neotočili,

som vďačný všetkým čo mi dali šancu,

že tí ľudia mi dali svoju skutočnú dôveru.

 

 

 

 

Pridaj komentár

