Vesmír II.


Vždy sa deje niečo vo vesmíre,

niekedy nevieme na čo sme,

ten prázdny pocit zapísaný slzami,

každý občas musí zažívať tie bolesti,

niekedy by bolo lepšie utiecť,

vo svojom srdci navždy pokoj nájsť,

život je zložitý a vzťahy ešte viac,

niekedy čakám kedy príde ten mesiac,

keď tá búrka v mojom srdci skončí,

som ako človek čo sa vo svojom vnútri topí,

niekedy vždy je nám v živote všetko dané,

niektoré skúsenosti sú v živote cenné,

stále chápem kde je tá pomyselná čiara,

chápem že ľudia sa o mňa príliš boja,

niekedy mám toľko vecí na srdci,

postupne ma to tak pichá na hrudi,

žijem vo veľmi malom meste,

kde sa niečo reálne aj deje,

aj ja sa niekedy o ľudí bojím,

ale viem že to niekedy preháňam,

viem že to bude moja reálna slabosť,

neustále mať trému a stresovať,

viem že sa ma snaží pochopiť moja rodina,

aj napriek tomu že som zložitá osoba,

vesmír mi vraví čo musím povedať,

ale niekedy nechcem niekomu ublížiť,

viem že to nie je ľahké byť dobrák,

ale snažím sa o nejaký pokrok,

viem že možno neviem všetko vrátiť,

neviem určité veci v sebe zmeniť,

stále si uvedomujem kde je to maximum,

zo všetkým nejakým spôsobom zápasím,

verím že nikdy nie je neskoro,

že príde to krásne slnko,

raz všetky tie veci sa zmenia,

každému svieti tá povestná hviezda,

mám ženy čo sú mojim vesmírom,

pomáhajú mi prejsť tým životom,.

dávajú mi šancu aby som to prežil,

aby som to nikdy v živote nevzdal,

nie je nič krajšie keď sa srdce plní láskou,

že ľudia dokážu naplniť istotou,

verím že zmiznú všetky reálne stresy,

tak ako zmiznú aj v živote neistoty.

 

 

 

 

 

Pridaj komentár

