Zamotaný svet


Počúvam to isté stále dookola,
že prečo je tu neustála skepsa,
neustále výhovorky s prvej ruky,
ľudia sa správajú ako lacné makety,
odsudzujú to čo je reálny extrém,
ale málokto povie kde je problém,
učia ma že komu mám reálne veriť,
sú ľudia v mojom živote čo ma chceli zmeniť,
majú plno sľubov ako dnešní politici,
keď im povieme pravdu tak sme extrémisti,
neviem kam sa tie ľudské hodnoty stratili,
že radšej všetko začalo byť o povrchnosti,
ľudia radšej veria médiám než sebe,
potom nasleduje slzavé údolie,
čoraz viac sa ignoruje určitá pravda,
lepšie je sa držať len samotného klamstva,
málokto vie čo v živote je naozaj,
drží sa toho len určitý lokaj,
postupne som sa naučil žiť v tomto svete,
kde mám svoje skutočné rodinné zázemie,
bola aj depresia ktorá ma takmer zničila,
skoro som stratil svoj zmysel života,
postupne prišiel niekto kto to zmenil,
človek čo mi úsmev na tvári vyčaril,
naučil ma že môžem určitým ľudom veriť,
že nemôžem v živote hlavu skloniť,
viem že je niekedy všetko zamotané,
ale určite to nie je neprekonateľné,
druhá šanca na život prišla v určitý moment,
ukázala že ešte nie je čas opustiť tento svet,
premietne sa človeku tak veľa vecí,
že čo sa reálne v jeho živote zmení,
život sa stáva behom na dlhú trať,
každý tú trať musí raz zdolať,
postupne každý príde na to kde je sloboda,
že každý v živote má kúsok ľudského dobra.
Pridaj komentár

