Čo bude ďalej


Čo bude ďalej niekedy sám neviem,
či do toho labyrintu znova nespadnem,
občas sú veci pri ktorých človek chce prestať,
keď nevidí záujem ľudí tak to chce radšej vzdať,
útek pred problémami nie je riešenie,
ale zdieľať osvetu medzi ľudí tiež nie je správne,
kde je ten skutočný zmysel za ktorý sa bojovalo,
všetko čo bolo skutočné niekam zmizlo,
stále počúvam slová ktorým nerozumiem,
niekedy odpovede ani poznať nechcem,
možno je lepšie ma chrániť pred akokoľvek pravdou,
aby moje srdce skutočne nezaplakalo bolesťou,
počul som veľa vecí a veľa názorov,
ale niekedy nemám na to radšej ani slov,
lebo neviem čo by som na to všetko povedal,
či by som na to všetko správne reagoval,
premýšľam nad tým kam sa budem uberať,
či nebudem niekomu reálne zavadzať,
že či robím to čo má ako taký zmysel,
alebo ľudia pochopia ten dobrý úmysel,
neupadám skrátka vnútorne na duchu,
ale niekedy si radšej vypočujem hudbu,
niekedy uvažujem ako uniknúť z reálneho sveta,
mne len stačí aby hrala dobrá melódia,
už viem že niekedy som s vecí unavený,
ale jediné čo dokážem je byť silný,
aj keď neviem čo bude v živote ďalej,
ale raz musím prejsť tú krásnu alej,
raz prídem na to že či mám v živote jasno,
prídem na to že či u ľudí´mám skutočne svoje miesto.
Pridaj komentár

