Zamyslenie nad vecami v živote


Strašne veľa vecí sa v živote deje, čoraz viac si uvedomujem že všetkého strachu, násilia a zabíjania je až moc. Uvedomujem si že každá taká situácia na mňa vplýva a ak by som tvrdil niečo iné, tak by som sám sebe klamal a aj ľudom. Viem jedno že takýto fakt sa už nedá ignorovať a netreba to ani podceňovať. Uvedomujem že ako je táto doba unáhlená, ako sa ľudia všade plašia, sú nervózny, frustrovaný.a plný apatie. Ľudia páchajú samovraždy, utopia sa vo vode, ubližujú si medzi sebou. Niekedy by som radšej vyzdvihol pozitíva tohto sveta, niekedy by som písal čisto len pozitívne články a šíril len pozitívne myšlienky. Nie som vždy nadšený že musím na niečo poukazovať, že musím stále nad niečím rozmýšľať a riešiť to. Len sa určité veci dejú a musím na nich priniesť vlastný pohľad aj za cenu, že pôjdem proti prúdu a že nie všetkým sa to bude páčiť. Úprimne si prajem presne to čo všetci, svetový mier, pokoj, aby sa nikto nemusel niečoho báť. Aby všetko išlo lepším smerom, aby si ľudia vedeli vždy nájsť k sebe cestu a vzájomne sa pochopili. Aby vždy tie ľudské hodnoty boli na prvom mieste, pred mamonom, zlobou a nenávisťou. Dôležité je aby sa každý človek obmedzil voči rasistickým prejavom a to najme z dôvodu že nie všetci ľudia sú zlí a že nie všetci nám chcú ublížiť. Uvedomujem si že radšej žijem v harmónii, kľude, než v strese a v neustále vyhrotených situáciách čo často neviem reálne zmeniť. Lebo ťažko sa mení niečo na čo nemám dosah a od čoho som reálne vzdialený kilometre. Niekedy tá zlatá stredná cesta je lepšia než sa v živote rozhodovať koho mám v živote radšej, lebo nerobím rozdiely. Lebo viem že tie rozdiely sú často bariérou, buď nás rozdiely spoja alebo nás rozdelia. Ja vždy verím že je lepšie stavať mosty, než stavať steny a oddeliť sa jeden od druhého. Vždy verím že existuje nádej pre nás všetkých, že ešte nič je stratené a že ešte stále má zmysel za čo bojovať.

Pridaj komentár

