Kontrast života


Niekedy už ani sám neviem či sú vzťahy čo mám s ľuďmi ideálne.. neustále žitie v neistote.. neustála neistota či priatelia sú skutoční priatelia, či im reálne na mne záleží.. zložité je zotrvať vo svete, kde človek nemá nič isté a jasné, kde každá jedna sekunda môže zmeniť všetko… všetko v živote je dočasné, nič nebude trvať večne.. vždy príde po radosti určité vytriezvenie, uvedomenie si určitej situácie, že je všetko inak. Realita nás vráti na zem a dosť tvrdo, žiadne servítky pred ústa. S niektorými vecami človek musí bojovať vo svojej hlave, poraziť vlastného démona. Preto tá otázka či ma má niekto rád, vždy bude na mieste a vždy budem mať pri ľuďoch otázniky. Možno že prílišne vyzdvihujem niektorých ľudí a premýšľam že či to má vôbec cenu a že či si to vôbec vážia. Moja hlava mi niekedy príde ako kráter, čakám kedy vo mne niečo buchne. Vždy čakám že sa zo mňa stane neriadená strela a prepadnem panike a stresu. To sa mi niekedy stáva a nebudem sa tváriť, že sa mi to nedeje aj silným ľudom sa to deje. Aj keď si myslím, že možno nie som vždy dostatočne silný a použiteľný na to, aby som dokázal zvládať veci v živote. Ja si vždy vážim že mi dôveruje vlastná rodina, len niekedy viem že ja nedokážem veriť sám sebe. Že naozaj dokážem len to na čo reálne mám, teda že aké možnosti mám. Sú situácie kedy si uvedomujem, že moji rodičia sú len tí ľudia o ktorých môžem povedať, že sú tými najlepšími v mojom živote. Aj keď si uvedomujem že im to nie vždy uľahčujem, skrátka niekedy som nevyspytateľný človek, že sa niekedy sám v sebe nevyznám. Vždy viem že chcem byť len dobrým synom, že nechcem spôsobovať nejaké problémy a starosti, lebo tých problémov už v živote je dosť. Nie je to vždy so mnou ľahké a dokážu to pochopiť len ľudia, čo sú so mnou 24 hodín alebo polovicu s celého daného dňa. Som prílišne dobrý a niekedy mám pocit, že ma to vnútorne oslabuje. Skrátka keď je problém, tak si neviem dupnúť nohou a povedať, že takto sa to riešiť nemá. Neviem kričať, neviem sa hnevať a nie vždy viem dať svoje pocity najavo. Určite je to najme preto, lebo nechcem tým niekomu ublížiť a sklamať, nechcem aby niekto kvôli mojim myšlienkam a pocitom trpel. Sú situácie kedy je hudba moje jediné antidepresívum, pri nej začnem rozumieť každej otázke. Skrátka neviem zarebelovať ako môj mladší súrodenec a mať veci na saláme s kľudom Angličana. Ja vždy budem v niečom iný a vždy budem mať ten vlastný svet. Možno keby sa otvorím všetkým, tak tým im skôr ublížim a ublížim tým aj sám sebe. Môžem sa otvoriť len tým pri ktorých budem mať istotu, že to pri prvej chybe so mnou reálne nevzdajú. Vždy budem riešiť veci citlivejšie, impulzívnejšie, ale z dôrazom že to nedám na sebe vždy znať. Keď sa niečo vo mne deje, tak si pustím buď Taylor Swift, Linkin Park a Kaliho (minulý príspevok som to spomínal). Ale piesne čo ma ešte vedia dostať do normálu sú Phaeleh – Should Be True, Birdy – Shelter (Essáy’s Tearful Edit), Bachelors Of Science – The Ice Dance, Feint – That Makes One, Feint – Times Like These (Fracture Design remix), Netsky – 500 Days Of Summer (Woody Remix) atď. Napriek tej neistote, verím že existuje niečo pozitívne medzi nebom a zemou, že existuje božia sila čo to všetko zariadi. Vždy som vedený myslieť pozitívne aj keď sa skôr učím nejako byť pri zemi a nelietať prílišne nad oblakmi. Niekedy si myslím že musia prísť aj tie negatívne momenty, aby sme si neskôr moli vážiť tiež pozitívne momenty. K tejto myšlienke ma inšpirovalo strašne veľa ľudí, hudobníci, raperi, rodina, priatelia, okolitý svet v ktorom žijem. Viem že najlepšie by celý tento stav vystihlo len jedno slovo. Skrátka je to kontrast a my sme kontrastom tejto doby, ktorá na nás vplýva. Aj neistota spadá pod tento bod, lebo všetko čo urobíme je kontrastom. Skrátka náš svet má čierne a aj biele farby, ale aj tie farebné ako žltá, modrá, oranžová a iné. Každé naše rozhodnutie sa premietne do budúcnosti a ovplyvní aj vzťahy z ľuďmi. Človek musí niekedy písať aj o negativnych veciach, aby ich mohol zakončiť pozitívne. Vážim si ľudí okolo seba aj keď im to moc nedávam najavo, však celkovo je ťažké prejaviť city v reálnom živote, ale vždy keď mám niekoho rád, tak to myslím úprimne a nepredstieram to. Vždy ma poteší, keď viem že to čo robím, že reálne robím dobre a ľudia v to samozrejme veria. Akceptujem ak niekto nesúhlasí so mnou, ale nejde mi o to, mať vo všetkom pravdu. Ja som radšej za harmóniu vo svete, než za neustále vojny, zabíjanie a násilie. Nie vždy som nadšený že musím písať o veciach čo vplývajú negatívne na náš svet, radšej by som písal všetko v rámci života len pozitívne. Ale viem jedno že keby bolo všetko len pozitívne alebo negatívne, tak máme nudný život. Skrátka musí vždy existovať nejaká rovnováha ktorá všetko reálne vyváži. Tak ako má minca dve strany, tak aj náš život má dve strany a je na nás ako sa na neho pozeráme. Preto som napísal jeden riadok pozitívny a jeden negatívny. Náš svet je plný takých momentov, skrátka je to čierna a biela, vždy to tak bude a je to dané. Sú situácie kedy ma aj hudba Majka Spirita navedie na lepšie myšlienky a na lepšiu cestu. Verím na duchovno a na to, že existuje zákon karmy, teda že ak budeme robiť dobro tak sa nám to vráti a keď budeme robiť zlo, tak sa nám vráti zlo. Záleží len na tom čo dávame reálne vesmíru v tom tkvie celé to tajomstvo. Ale napriek všetkému som vďačný za svoj život aj keď nedávam najavo a neskáčem po plafóne (teda zatiaľ nie je to potrebné). Teším sa, ale po svojom a miestami aj potichu, bez nejakého rozruchu. Niekedy si uvedomujem že jediné čo potrebujem je zostať skromný, pokorný a byť pri zemi. Nikdy som sa necítil byť v pozícii slávneho a uznávaného, lebo radšej som sám sebou. Ja som šťastný že som taký aký som vo svojej podstate a nerád by som to menil, lebo je to ideálny stav.
Pridaj komentár

