Sirény


Moja hlava je ako také sirény,

počujem v pozadí hlasné trúby,

jediná záruka je moja rodina,

ktorá dá za mňa ruku do ohňa,

viem že sa neustále mýlim,

ale stále na chybách učím,

neviem že kto je skutočný,

že či ten človek nie je zákerný,

stále búši rýchlejšie moje srdce,

niekedy nerozumiem prečo žijem na tomto svete,

ľudia sú buď dobrý alebo zlý,

alebo sa stali zákerný a zúfalý,

nemám im to vôbec za zlé,

že robia niečo čo je odlišné,

vždy budú ľudia čo človeka budú chcieť zničiť,

pri cudzích ľuďoch sa stále neviem poučiť,

doteraz nechápem že si ich stále pridávam,

že dávam priestor zo zahraničia cudzím dámam,

doteraz si nedávam pozor že niektorí sú podvodníci,

že tí ľudia sa tešia že niekomu spôsobili bolesti,

vždy si poviem že sa stlačím červené tlačítko,

ale nejde to lebo nie vždy nájdem svetlo,

vnútorne cítim že môže byť všetko iné,

že všetko bude skôr či neskôr jasné,

nech sa v mojom živote čokoľvek udeje,

tak vždy vstanem a zdvihnem sa zo zeme.

 

Pridaj komentár

