Život je boj


Každý si zažil určitú situáciu, kedy musel o niečo bojovať a je jedno o čo to bolo. Ale skrátka sme boli postavený pred jednoznačnú vec a nedá sa tomu nejako vyhnúť. Nie vždy máme ten najlepší deň, niekedy nás toľko vecí trápi a bolí že sa bojíme o nich vravieť. Niekedy sú dni kedy sa človek uzavrie do seba a je v tom svojom svete do ktorého nie vždy niekoho pustí. Sú okamihy, kedy sa človek o veciach nechce ani s tými ktorých voláme najlepší priatelia. Nie že sa nám nechce, ale preto že by nás nedokázali reálne pochopiť. Ja niekedy tiež sa tak cítim, že sú ľudia ktorým nerozumiem a ktorých nechápem, ale viem že je preto, lebo v ich svete nežijem. Je to iný svet, ktorý by človek musel strašne dlho chápať a zamýšľať sa nad ním. Človek by musel byť so mnou 24 hodín alebo aspoň jednu polovicu s toho celého času. Môj život je skutočným bojom, ale dá sa povedať že je to môj boj sám zo sebou. Vidím okolo seba rôzne tváre a premýšľam že či sú pravé alebo falošné, teda že či majú nejakú masku na hlave. Keď sa obzriem okolo seba, tak na jednej strane ma teší keď vidím ľudí že kráčajú svojim smerom. Nikdy to nedám najavo a ani to nepoviem, len všetko viacmenej napovie môj výraz tváre. Len viem že svieti slnko a že ľudia kráčajú po zemi a zisťujem že nič nie je také márne. Niekedy sú chvíle, kedy sa reálne bojím ľudí ich reakcii, pocitov a najme toho že neviem čo mám reálne čakať. Neviem či mám čakať úprimnosť alebo klamstvo, lebo dnešná spoločnosť je taká že jej nejde porozumieť, ťažké je to v mojom svete. Skrátka určití ľudia nemajú s tým problém, ja to mám inak, ťažšie sa mi nadväzujú vzťahy z ľuďmi a ešte ťažšie je nájsť spriaznenú dušu. Skrátka tú osobu ktorá bude rozmýšľať ako ja a povie mi, že som mal v istých vecí pravdu. Stále viac chápem že nepotrebujem veľa vecí v živote, že ten dostatok lásky mám a že sa ju nebojím rozdávať tým čo si to zaslúžia. Ja nerozdeľujem a ani neškatuľkujem, lebo viem že vo svete sa to stalo národným športom a ani to nebudem robiť. Lebo mám ten svoj vlastný boj, ktorý musím reálne vyhrať a každý deň sa musím prekonať. Možno že neviem všetko a nie vždy mám na všetko dosah, ale snažím sa ten život žiť. Počúvam dobrú hudbu, píšem články, pozerám seriály a filmy, teda mám ten vnútorný pokoj. Snažím sa nebojovať s tým že má niekto iný názor a nemiešať sa do vecí ktorým nerozumiem. Mám pekný život aj keď sú veci ktoré musím zvládnuť a vyrovnať sa s nimi. Som rád za tých správnych ľudí, čo mi pomáhajú k tomu, aby som to reálne nevzdal a kráčal ďalej, lebo to je jediná možnosť akú vôbec mám.

Pridaj komentár

