TOP 10: Remixy


Po dvoch mesiacoch odmlky som zvažoval že aký hudobný rebríček spravím. Riešil som že či to budú ľudovky alebo nejaké remixy najlepších skladieb. Po počúvaní všetkých skladieb čo som za posledné roky počul, tak som začal riešiť že ktorá je najlepšia a ktorá nie je až tak dobrá. To čo vyberiem bude z rôznych žánrov ktoré bežne počúvam a ktoré ma nejakým spôsobom ovplyvňujú. Keďže som otvorený všetkému a viem že vkus ľudí je často rozdielny, tak to čo vyberiem verím že uspokojí každého čo má rád kvalitnú hudbu.

10. Lana Del Rey – Summertime Sadness (Cedric Garvais Remix) 

Začínam práve touto skladbou ktorú milujem aj v origináli a jej remix je ešte lepší. Dodnes je skladba hrávaná v každom komerčnom rádiu a aj na diskotékach. Tento remix podľa mňa urobil tú skladbu ešte lepšou a nezničil jej potenciál, ale skôr sa ukázalo že Cedric Garvais ktorý odprodukoval výbornú prácu a je to veľký talent s ktorým treba reálne počítať.

9. Ed Sheeran – I See Fire (Kygo Remix)

Ako od Eda sa mi niektoré skladby páčia viac v remixe ako v origináli. Potvrdzuje to aj tento príjemný remix, ktorý navodil tú správnu atmosféru a ktorý sa nesie v pokojnom priam až relaxačnom rytme. Na tomto remixe má zásluhu talentovaný Kygo, ktorý produkuje aj vlastné skladby a tu rozhodne môžem potvrdiť že ako producent svoju úlohu potvrdil skvele.

8. Tove Lo – Habits (Hippie Sabotage Remix)

Táto pesnička sa stala neskutočnou srdcovkou a pri nej mám tie najkrajšie pocity. Cítim že v jeden okamih zmiznú všetky tie negatívne pocity. Uvedomím si že som zrazu v inej dimenzii kde je pokoj, láska, kľud a kde sa môžem pokojne uvoľniť. Hippie Sabotage je producentské duo talentovaných ľudí čo sa postarali o fantastický remix a aj samotný originál je skvelý.

7. Mr. Probs – Waves (Robin Schulz Remix Radio Edit)

Pri každej skladbe zrovnávam originál a pri tejto skladbe sa mi viac páči remix. Aj keď ono vždy keď má byť niečo hitom tak maximálne to môže uspieť ako remix. Dodnes túto skvelú skladbu počujem v rádiu a vždy mi spríjemní moju náladu a pocity čo skutočne mám. Robin Schulz patrí medzi najlepších remixérov súčasnosti, čo potvrdil aj pri tejto pecke.

 

6. Eminem – White America (zwieR.Z. Remix)

Eminema prakticky počúvam už dosť dlho a napriek tomu že viem aký je tento song kontroverzný, čo ani netreba hlboko filozofovať, tak ma tento remix zdvihol najviac zo stoličky. Mohutný výprask v podobe fantastického remixu spravil talentovaný chalan zwieR.Z s Poľska ktorý robí premakané remixy a najme remixuje Linkin Park a prípadne aj skladby iných interpretov, ale s tohto remixu mám absolútne zimomriavky.

5. Linkin Park – Nobody’s Listening (zwieR.Z. Remix)

Na Linkin Park netreba zabúdať, keďže na ich hudbe som reálne vyrastal a dosť ovplyvnili moje smerovanie.  Tu netreba opäť zabúdať na talentovaného producenta menom zwieR.Z ktorý opäť odprodukoval najlepší banger a na to že mám rád originál a aj remix, tak toto je neskutočná pecka a vždy sa to bude dať vypočuť aj po určitom čase. Inak dnes album Meteora má 13. narodeniny, tak tomuto albumu prajem všetko najlepšie. 

4. Linkin Park – Castle Of Glass (Mike Shinoda Remix)

A ešte raz Linkin Park, len v tomto prípade teraz bol problém vybrať ďalší najlepší remix. Remix spravil pán producent, spevák, raper skrátka multitalentovaný Mike Shinoda ktorý spravil fenomenálny remix a túto skladbu som počul naživo na koncerte v Poľsku ktorý sa konal v mestečku Rybnik. Keď som to počul naživo, tak som zimomriavky na celom tele. 

3. Netsky – 500 Days Of Summer (Woody Remix)

Netsky patrí u mňa medzi najlepších dnb producentov a keď som skladbu počul v origináli, tak som mal pocit že tam niečo chýba ten správny rytmus. Ale pri remixe mám pocit že je v skutočnsti čo si reálne predstavujem. Remix spravil výborný Woody ktorý tejto skladbe dodal úplnú šťavu a je to u mňa doteraz najpočúvanejšia skladba a je to pre mňa proste jasná pecka.

2. Feint – Times Like These (Fracture Design Remix)

Feinta som začal počúvať vďaka mojej super kamarátke Ivke, ktorej týmto srdečne ďakujem. Prakticky som od určitého momentu začal počúvať od neho všetko. Fantastický remix tejto skladby spravilo ruské producentské duo Fracture Design a dodnes túto skladbu stále počúvam a je moja srdcovka do každého obdobia. Vždy mi pomohla prekonať určité obdobie a byť silným človekom.

1. Birdy – Shelter (Essáy’s Tearful Edit)

Birdy mám veľmi rád a jej tvorbu považujem za veľmi silnú čo sa týka v rámci hudby. Táto pesnička ma vždy zachráni od depresie a od toho aby som sa psychicky nezosypal. Vždy mi táto pesnička zachráni život, vždy si pri nej uvedomím že musím pre určitých ľudí žiť a nevzdávať sa. Najlepší remix aký som počul vytvoril Essay a dodnes je pre mňa klenotom a je to absolútny strop.

BONUS: Guru Josh Project – Infinity

Zakončujem to touto skvelou skladbou ktorú si sám zremixoval Guru Josh ktorý minulý rok zomrel. Neskôr sa ukázalo že si  sám siahol na život a neskôr ho našiel jeho manažér. Dožil sa 51 rokov a si zaslúži, aby si niekto reálne pripomenul jeho tvorbu. Málokedy sa stane že niekto zremixuje svoju vlastnú skladbu. V tomto prípade to malo masívny úspech a dodnes je to najhranejšia skladba. Česť jeho pamiatke a tomu čo reálne dokázal a dodnes budú mať ľudia na neho príjemné spomienky.

Pridaj komentár

