Vesmír I.


Si ako ten krásny vesmír,
chcem s tebou zdieľať jeden priestor,
viem že sa možno inak pozerám na svet,
ale viem že ty si ako ten najkrajší kvet,
nie vo všetkom sa musíme zhodnúť,
musíme sa zo životom nejako popasovať,
niekedy je náš život najkrajším rajom,
občas vedieme boj z reálnym svetom,
máme sa radi a chápeme sa,
ty si často moja skutočná múza,
niekedy tie moje slová idú samé,
sú veci čo je vyjadriť ťažké,
vieme že všetko spolu zvládneme,
že nad každým problémom sa zasmejeme,
mávneme rukou nad každou bolesťou,
ty si mojou skutočnou nádejou,
často si moja reálna radosť,
ty si jedna z mála čo mi pomáha sa nevzdať,
keby nie je v živote teba,
tak v mojom živote zostane len diera,
keď sa celý vesmír v našom živote spojí,
tak všetko čo cítime vo vnútri nikdy nezlomí.
,
keby nie je v živote teba,
tak v mojom živote zostane len diera,
keď sa celý vesmír v našom živote spojí,
tak všetko čo cítime vo vnútri nás nikdy nezlomí.

 

Pridaj komentár

