Vyjadrenie k súťaži Bloger roka 2015


BR_2015_728x90

Som sa rozhodol že spravím určitý životný krok a odôvodním že prečo. V jeden deň som sa dozvedel o súťaži Bloger roka 2015 a rozhodol som sa ho nominovať. Potom som vyplnil všetky informácie o blogu, keďže bolo určených 130 znakov k písaniu. Do tejto nominácie som šiel z veľkou neistotou, lebo som nevedel či sa do nej dostanem. Potom mi prišiel mail, že som sa dostal do nominácie aj napriek vedomiu že som začal písať v roku 2012. Zaradili ma do kategórie Život, umenie a kultúra, lebo spočiatku som ho nevedel nikam zaradiť. Celý život podporujem ľudí, zdieľam ich veci a neraz s nimi súhlasím a teraz budem čakať tú podporu ja. Teraz bude všetko len na mne, aby som zmobilizoval ľudí a aby reálne zahlasovali. Bolo mi ponúknuté že by som mohol aj banner danej stránky použiť, ale nemám ho ako využiť. Verím že ma podporíte k tomu, aby som postúpil do finále a po prípade vyhral celú tú súťaž. Plus by som chcel preniesť určité posolstvo, túto súťaž pravdepodobne nebudem o rok opakovať, keďže pravdepodobne chcem nechať aj iným čo sa tiež snažia niečo vytvoriť a snažia sa nastaviť zrkadlo spoločnosti. Ja to viacmenej robím už štvrtý rok aj napriek tomu že nie vždy sa dočkám od ľudí pochopenia, nie vždy štýlu môjho písania rozumejú a stále musím niečo vysvetľovať. Stále musím vysvetľovať že všetko čo píšem, tak nepíšem zo zlým úmyslom aj napriek vedomiu že je to miestami demotivujúce stále opakovať tú istú frázu. Ale viem prečo to robím a viem že sa to nemusí páčiť všetkým. Stále verím že si to svojich ľudí nájde a že ma pochopia v každom zmysle. Poprosil by som všetkých aby zahlasovali na stránke Bloger roka a potom každému príde mail pre potvrdenie hlasovania. Zahlasujte určite nebudete ľutovať ani jeden hlas a mne tým veľmi pomôžete, takáto príležitosť sa dlho opakovať nebude. Hlasovať môžete pod samotným článkom kliknutím na moje meno.

Tu môžte hlasovať:

Jozef Blšák

 

Pridaj komentár

