Bez servítky


Niekedy mám občas pocit viny,

že nie všetci moje myšlienky pochopili,

len málokto rozlišuje čo je dobré,

každý to ofrfle a hneď označkuje,

namiesto zjednocovania sa každý na niečo hrá,

závisť pre mnohých sa stala prvoradá,

mnoho ľudí vravelo že budem mať nudný život,

ale pre mnohých sa stal internet priestorom pre hejt,

nie vždy čakám že ma niekto reálne pochopí,

že sa niekto do mojich pocitov vcíti,

keď sú chvíle kedy neviem ako ďalej,

snažím sa prekročiť tu svoju vlastnú alej,

celý život mi niektorí ľudia podkopávali nohy,

skutočnej opory som sa dočkal len od priateľov a rodiny,

mnoho ľudí ma súdilo bez nejakého argumentu,

kvôli niektorým som musel prekonávať depresiu,

nebolo to zo začiatku ľahké postaviť sa zo zeme,

povedať si že všetko v živote sa pre niečo deje,

v roku 2012 som začal premýšľať že začnem písať riadky,

zo začiatku som za nich schytal veľa negatívnej kritiky,

nikoho som nikdy neprosil aby ma reálne čítal,

ale vždy som bol vďačný za človeka čo ma pochopil,

niekedy ma prepadne blogerská kríza,

ale viem že je pre mňa dôležitá kvalita,

nebudem niečo v sebe neustále siliť,

nikde sa nebudem kvôli niekomu tlačiť,

nemením názory len preto že sa mi to hodí,

nebojím sa človeku pozrieť reálne do očí,

kopec ľudí v mojom živote zmenilo tvár,

mrzí ma že miestami som im dal k tomu priestor,

keď niekomu vyjadrím podporu tak s tým má niekto problémy,

je to omnoho lepšie akoby som mal počúvať neustále hádky,

v živote je podstatné že v jednote je skutočná sila,

keď si ľudia vzájomne veria a pri sebe stoja,

prežil som si všetky skutočné lásky,

za každú skúsenosť som im veľmi vďačný,

som šťastný že som spoznal dievča čo je moja druhá sestra,

ale viem že je to moja najbližšia rodina a je moja opora,

aj napriek názorom spoločnosti sa učím nevzdať,

viem že nemôžem v živote hlavu skloniť,

celý život pôjdem proti akémukoľvek prúdu,

nebudem sa meniť len kvôli jednému stádu,

v živote som sa naučil že musím byť silný,

že žiadna vec v živote ma len tak nezlomí,

viem že všetko má nejaké dôvody,

človek by sa nemal báť dávky pravdy.

PS: Pre mnohých to čo som napísal, môže vyznievať že som proti niekomu. Ale nie som, len reagujem na tých čo mali voči mne predsudky a čo ma odpísali pri prvej možnosti bez toho aby ma spoznali. Reagujem na to, že nemám čas si míňať energiu na žabomyšie vojny druhých ľudí. Viem že ma kvôli tomu čo som napísal mnoho ľudí odsúdi alebo sa prestane so mnou rozprávať. Len som chcel poukázať na to, že sú ľudia čo ma podržali a ľudia čo ma kvôli inému názoru odstránili zo svojho života lebo som nechcel byť v stáde a byť rovnaký ako oni. Keď niečo píšem, tak to píšem preto, lebo to tak reálne cítim. Nepíšem to preto, aby som sa niekomu zapáčil a vyvolal kontroverziu. Len viem že sa nebudem pretvarovať a nebudem sa na niečo hrať kým nie som. Len je na človeku ako tento článok pochopí, správny človek bude čítať medzi riadkami.

 

 

Pridaj komentár

