Rozbaľovačka č. 1 – Šarlotin anjel, šampóny, kalendár, vykrajovátko a salámy od Mecomu


Som sa rozhodol že od nového roka, by som chcel dávať na svoju stránku veci čo som niekde vyhral a je jedno či to je niekde na Facebooku alebo niekde inde. Chcem ukázať touto cestou ľudom, že vyhrať sa dá naozaj čokoľvek ak človek v to reálne verí a nejakým spôsobom sa snaží. Mnoho ľudí videlo na Facebooku že čo všetko som vyhral a niekedy si určite kladú že ako sa mi to darí toľko vyhrávať. Ja to skrátka neviem vysvetliť, skrátka je to šťastie buď človeka vyžrebujú alebo nie. Som vyhral dva samostatné balíky, ale ja som sa rozhodol že to spojím a pridám to sem s oboch naraz. Inak budem pridávať fotky a popisy ku každej samostatnej výhre čo mi reálne príde. Ja som začal súťažiť od roku 2011 a drží ma to dodnes, ale nejdem do toho s tým že silou mocou musím vyhrať. Nie všetko sa mi podarí vyhrať, ale keď sa zadarí, tak sa viem s toho reálne tešiť. Salámky sú už v chladničke, tak nech sa mi nikto nediví že tam nie sú. Samotná knižka mi prišla s krásnym venovaním a príjemne sa čítala.

10628728_10208670876711945_2043467728973799821_o

webcam-toy-fotka24

webcam-toy-fotka25

 

Pridaj komentár

