Bilancia minulého roka 2015


Január bol zo začiatku veľmi ťažký,

vo svojom vnútri som musel byť silný,

musel som si na mnohé veci zvyknúť,

horkú slinu som musel prehltnúť,

začal som písať mnoho článkov,

vedel som že musím napísať mnoho slov,

február doteraz nie je môj favorit,

vedel som že ľudia si začnú prejavovať ten najvzácnejší cit,

pomaly som sa stal súčasťou Rádia FM,

nové pesničky v rámci hip-hopu a soulu rád vyberám,

po dlhom čase som sa cítil skutočne užitočný,

keď viem že môžem byť niekomu nápomocný,

každý mesiac sa mi podarilo vyhrať nejaké cdčko,

keď som mal v rukách originál tak mi bolo s toho veselo,

neskôr som začal robiť nejaké recenzie,

vždy som sa snažil napísať to najsprávnejšie hodnotenie,

v marci som sa tešil na svoje vlastné meniny,

tešil som sa že na mňa ľudia nezabudli,

apríl bol mesiac na ktorý som sa veľmi tešil,

s chuti som si poriadne aj zažartoval,

v máji som sa tešil na super koncerty,

bol som na Zuzke Smatanovej a Adamovi Ďuricovi,

obidvaja naživo skvelo spievali a hrali,

verím že na námestí neboli naposledy,

jún bol skvelý v rámci nášho jarmoku,

Vidiek robili na koncerte skvelú pohodu,

zažil som neskôr aj Radvanský jarmok,

odkiaľ mám aj hrnček Linkin Park,

júl som si skutočne užíval,

pokoj v duši ma na srdci tak veľmi hrial,

pozeral som kopec športových prenosov,

tešil som sa s úspechu našich športovcov,

v auguste som sa videl s Elenkou,

obaja máme radi rovnakú hudobnú skupinu,

prešli sme sa po meste a veľa sa rozprávali,

aj naživo sme si skutočne porozumeli,

na náš deň máme krásnu spomienku,

máme s neho tú najkrajšiu fotku,

po 15-tich rokoch sa mi splnil veľký sen,

videl som jeden nádherný štadión,

hrali na ňom predkapely My Riot a The Last Internationale,

nakoniec zahrali Linkin Park a hrali naozaj úžasne,

cesta do Poľska za to skutočne stála,

neskôr sa na mne prejavila nádherná únava,

posledné tri mesiace som bol zo sesterničkou Maťkou,

ktorá je mi vždy mojou skutočnou oporou,

oslávili sme moje narodeniny a jej meniny,

obaja sme sa s toho náramne tešili,

posledné dva mesiace už boli len takou krásnou bodkou,

boli pre mňa mojou skutočnou motiváciou,

nech bol rok 2015 akýkoľvek v mojom živote,

tak viem že všetko čo som urobil bolo správne.

 

 

Pridaj komentár

