Nový začiatok roka 2016 + PF 2016


Po dlhšej odmlke som sa rozhodol že napíšem článok, ktorý bude vystihovať nový rok. Chcel by som v prvom rade povedať čo budem chystať za články a aké zmeny chcem nastoliť. V prvom rade by som chcel zaviesť formu mobilných článkov, ktoré budú písané mojim hlasom. Myslím to tak, že poviem akúkoľvek vetu a tú vetu mi vyhľadá a napíše ju s tým, že ja budem prakticky pridávať bodky na konci viet. To bude taká revolučná novinka, ktorú by som chcel čo najviac do praxe. Chcel by som to kombinovať aj keď v skutočnosti, človek ten rozdiel nejakým spôsobom ani nepocíti. Samozrejme to bude prepojené aj s inými sociálnymi sieťami, aby mal človek absolútny prehľad, že aký článok som publikoval. Môj štýl písania sa nebude meniť a chcem pokračovať v nastolenom trende, skrátka byť sám sebou a na nič sa nehrať. Chcem aby stále moje písanie malo určitú autenticitu na ktorej si zakladám a hlavne aby sa s tým človek dokázal okamžite stotožniť.

Ako neprestanem písať myšlienky, ktoré budú písané v štýle rýmov a každé koncové slovo sa bude rýmovať. Budú rôzneho charakteru, teda budú dlhé, krátke, veselé, dramatické, nostalgické, uletené a podobne. Samozrejme každý vie že každá veta pôjde pod seba, nebude to písané za radom. Niekto to volá básne, poézie, každý to volá inak a ja viacej len píšem vety čo idú väčšinou pod seba. To je ako v matematike, keď človek píše nejaký príklad a dané čísla idú pod seba. Malo to taký úspech, že som v tom schopný pokračovať lebo to má svoj zmysel. Väčšinou to čerpám takéto myšlienky zo života po prípade vidím nejakú životnú situáciu a snažím sa to preniesť do písateľskej formy a oboznámiť čitateľa že toto sa môže diať či v mojom meste alebo v každom inom. Zo života sa najlepšie čerpajú nápady a myšlienky, lebo sa v tom každý nájde. Skrátka toto je môj cieľ poukázať, že toto sa proste deje a nedá sa predtým schovať.

Samozrejme budem pokračovať v sekcii Fakty o mne, kde bude mať človek prehľad o všetkých veciach čo mám rád alebo voči ktorým mám výhrady. Nebudú tam chýbať ani moje životné zamyslenia o tom, že čo by sa dalo v našom živote spraviť k lepšiemu, lebo viem že je tých vecí veľa. V každej vete uvediem veci na pravú mieru a prečo sa dané veci tak udiali. Budú tam myšlienky, ktoré bežne nehovorím, ale viem že tie myšlienky sa rodia v mojej hlave. Jediný rozdiel oproti citátom je ten, že každá jedna myšlienka je moja a nemusím sa tým schovávať za meno, ktoré tú myšlienku vymyslelo. Lebo medzi vlastnou myšlienkou a tou čo je citovaná je veľký rozdiel, že tam treba uviesť daného autora. Pri tejto sekcii každý človek bude poznať moje skutočné ja, bez nejakých príkras a nejakých klamlivých informácii. Samozrejme tam nebude chýbať, že sú mi niektorí ľudia bližší viac a niektorí menej, ale to neviem nijakým spôsobom ovplyvniť, len sa to snažím brať, také aké to skutočne je. Celý život sa snažím brať tak, že všetko sa deje z nejakého dôvodu.

Budem zostavovať hudobný rebríček pesničiek ktoré mám najradšej a od ľudí čo robia skvelú hudbu. Nemám nejaký vyhranený žáner ktorý mám radšej a budem sa venovať aj iným hudobným žánrom, čo sa vymykajú akýmkoľvek trendom. Určite bude aj jeden rebríček čo spravím aj bez poradia, teda tam nebude porovnané že ktorá pesnička je lepšia a ktorá horšia. Nebude tam presne ohraničené že na ktorom mieste bude, lebo každá pesnička v našom živote má svoje miesto, ktoré si nejakým spôsobom obháji. Neraz nás zaujme text a postupne sa s toho textu stane plnohodnotný citát. Chcem sa venovať aj interpretom a spísať že aké pesničky mám od nich rád a uviesť nejaký špecifický dôvod, že čo ma priviedlo k počúvaniu danej pesničky. Ja prakticky počúvam hudbu od malička a preto sa snažím mať prehľad a preniesť ho aj do písania.

Každý človek má rád nejaké obľúbené citáty známych ľudí, lebo sa v nich každý vie nájsť. Ja sa neraz pristihnem pri tom že ten daný citát môže vystihovať môj určitý pocit. Takže budem sekciu Citáty a myšlienky dopĺňať o ďalších zaujímavých autorov čo niečo znamenali alebo ešte stále znamenajú a sú medzi nami. Každá jedna takáto myšlienka má na nás veľký vplyv a neraz sa tým riadime. Ja môžem povedať že sa neriadim vždy každým citátom, ale vždy sa snažím nad ním nejakým spôsobom a povedať si, že ten autor mal v niečom pravdu. Ja neviem povedať ktorý citát je najlepší, lebo každý citát má nejakým spôsobom niečo do seba. Každý citát môže vystihnúť nejakú životnú situáciu v ktorej môžeme byť a je na nás ako sa s tým popasujeme. Aj keď sú citáty ktoré netreba brať vážne, len sa môžeme nad nimi pousmiať a povedať si, že aj tá satira a ostrovtip do nášho života patria.

Stále sa budem vo svojich článkoch vyjadrovať o veciach čo sa dejú v našom svete. Budem pojednávať o rôznych spoločenských témach alebo rozoberať ľudské vzťahy. Budem riešiť filozofiu života a to že prečo sa dejú dané veci v našom živote. Budem objektívne a nestranne ponúkať svoj pohľad na veci, ktoré môžu ľudia vnímať inak alebo sa o nich ľudia boja hovoriť. Témy budú sociálne, motivačné, politické a najme budú poukazovať nielen na negatívne veci ale najme na tie pozitívne. Skrátka je dôležité pomenovať veci pravým menom, teda pozerať sa veci s obidvoch strán a vedieť mať v nich jasno. Každý jeden článok bude mať pozitívny koniec a dá ľudom nádej, že v našom živote má zmysel bojovať. Budem chystať aj jednu špeciálnu sekciu, kde budú fotky a budú k nim krátke popisy že čo som vyhral a v akej súťaži som to vyhral. Lebo mnoho ľudí si mohlo všimnúť, že som strašne veľa cd vyhral a iných vecných cien a neraz dostávam otázky, že ako sa mi darí toľko vyhrávať. Tie fotky budú obsahovať výhry čo som vyhral a samozrejme aj moju tvár, ako som sa s tých cien tešil. Ja verím že táto novinka zaujme každého jedného človeka a že dá ľudom impulz, že vždy má cenu súťažiť a každý jeden deň to treba skúšať.

V prvom rade by som chcel každému zapriať do nového roka len to najlepšie. Najme nech ste všetci zdraví, šťastní a najme nech pri vás stoja ľudia, ktorých máte najradšej a pri ktorých viete že sa môžete o nich oprieť. Hlavne je dôležité aby ste sa nikdy nebáli povedať veci bez ohľadu na to, že sa určite nájde zopár podivínov čo vás začne za to odsudzovať. Ale všetci máme svoje poslanie a z nejakého dôvodu tu sme, každý má svoj vlastný sen čo si chce splniť a mne sa viacmenej splnil. Každý jeden človek by mal byť vďačný za to že žije a že má strechu nad hlavou, lebo nie každý človek má možnosť byť zo svojou rodinou a tí ľudia zostávajú na ulici. Každý človek je v niečom iný a niečo iné aj dokáže, len sa proste nesmie vzdávať svojho vlastného sna. Vždy človek musí mať vieru najme v samého seba, ešte predtým než bude veriť človeku, ktorého má rád. Treba si uvedomiť že pre každého človeka v živote sme dôležitý a že vždy je v našom živote niekto, kto nás má skutočne rád. Takých ľudí je dosť, len niekedy si to uvedomujeme veľmi neskoro a to nie je správne. Každý z nás má nejaký zmysel a dôvod byť na tomto svete, každý jeden človek má v našom srdci to najvýznamnejšie miesto. Treba si uvedomiť že naša inakosť nie je našou slabosťou, ale treba ju brať tak, že je našou výhodou.

PS: Ďakujem vám že čítate moje články, že sa s nimi reálne stotožňujete a veríte tomu, že to čo píšem má nejaký zmysel. Vážim si každého jedného čitateľa čo si nájde čas a prečíta si moje myšlienky, pre mňa to strašne veľa znamená. Ďakujem každému za podporu a za to, že vďaka vám má význam písať články a všetky vety čo sú v nich. lebo viem že to má reálny zmysel.

Pridaj komentár

