Svetlo v mojej duši


Si jediným svetlom v mojej duši,
ty si jediná ktorá pri mne stojí,
vieš pochopiť každú moju myšlienku,
som ti vďačný za to že si mi dala šancu,
bol som najšťastnejší keď sme sa videli,
verím že sme sa nevideli naposledy,
keď sme si prvý krát začali písať,
nemysleli sme že si budeme rozumieť,
postupne prišlo naše kamarátstvo,
neskôr ho zastúpilo ešte krajšie priateľstvo,
ako sme sa začali spoznávať,
tak sme zistili že nás niečo začalo spájať,
obaja máme radi skupinu Linkin Park,
veríme že spolu navštívime aj nejaký park,
neraz aj v tom zhone čo niekedy máme,
tak si na seba vždy čas nájdeme,
si jedna z mála čo ma má skutočne rada,
aj napriek tomu že vieš aký som tak si to so mnou nevzdala,
nie je nič krajšie ako vedieť že sa nad vecami zasmejeme,
že spolu každú jednu situáciu v živote nejako zvládneme,
ešte si mnoho situácii zažijeme a zvládneme ich,
nebudeme si na našu hlavu hádzať hrach,
sú situácie kedy nám je občas smutno,
ale stále veríme že po každej búrke príde slnko,
vždy sa teším na dni keď sa môžem počuť,
ty ma vieš vždy skvelo vypočuť a pochopiť,
verím že sa ti podarí splniť si svoj sen,
že budem skákať s tebou od radosti ako blázon,
budem šťastný keď pôjdeme na nejeden koncert,
kde bude krásny každý jeden moment,
už nám v živote zostáva len posledný krok,
ísť na nejaký koncert a zažiť spolu Linkin Park,
som ti vďačný za každé jedno volanie a písanie,
všetko čo s tebou zažívam je veľmi krásne.

Pridaj komentár

