TOP 10: Tanečná hudba


Som sa rozhodol že nachystám nejaký tanečný rebríček pri ktorom by si ľudia mohli reálne zatancovať a užiť určitú párty. Neraz som zažil zopár diskoték a tam hrali rôzne druhy skladieb na niektoré sa dalo tancovať viac a na niektoré menej. Dlho som uvažoval že čo reálne vyberiem, lebo ten výber sám o sebe bude veľmi ťažký, ale verím že si každý nájde svojho vlastného favorita. Pôvodne to mali byť pesničky ktoré sú latino, ale v skutočnosti pod tanečnou hudbou sa myslí všetko čo znie nejako synťákovo a tanečne. Niečo pri čom si človek reálne aj zaskáče a nemusí sa hanbiť za to, že si užíva tanečný večer. V súčasnej dobe si ľudia vedia zatancovať na hocičo a je jedno, čo to reálne je.

10. Dr. Dre – The Next Episode (San Holo Remix)

Mnoho ľudí túto legendárnu klasiku v samotnom origináli a v tomto prevedení mi príde ešte lepšia. Aj keď samotná skladba neprekoná originál, ale aj tento remix má svoje čaro. Táto pesnička sa hráva na každej jednej diskotéke a dokáže roztancovať každého jedného človeka. Rozhodne ju môžem každému človeku doporučiť čo nepočúva priamo rap, ale skôr si idú takéto remixy.

9. Lost Frequencies – Reality (feat. Janieck Devy)

Táto pesnička sa čoraz viac mojou obľúbenou a pri nej sa dá nielen dobre potancovať. Dá sa pri nej úžasne zrelaxovať a človek nemusí rozmýšľať nad tým, že čo bude dnes alebo zajtra. Skrátka sa necháva unášať rytmom krásnej hudby a predstaví si že niekde je kde je pokoj a nič ho nenaháňa. Najlepšie je ak si to môže človek užiť s niekým koho má reálne rád.

8. Anna Naklab – Supergirl (feat. Alle Farben & YOUNOTUS)

Momentálne táto pesnička toto špeciálne miesto, nielen kvôli skvelému klipu, ale aj kvôli skvelej hudbe. Pri tejto pesničke sa veľmi dobre nad všetkým premýšľať a človek môže sa skutočne odviazať a len tak snívať. Chlapi môžu snívať o svojej super žene ktorá bude stáť nad nimi a pochopí ich. Samozrejme aj ten klip sám o sebe je skvelý a najme sa príjemne pozerá.

7. Calvin Harris & Disciples – How Deep Is Your Love

Pre mňa je zložité zaradiť nejakú pesničku na určité miesto, ale v tomto prípade to robím podľa pocitu. Calvinove pesničky mám veľmi rád a je ťažké vybrať pre mňa najlepšiu, lebo nielen že plní pesnička pozíciu letného hitu, tak plní pozíciu že si ju človek môže pustiť do každého počasia. Ten klip je veľmi zaujímavý, ako sa tá žena prediera svetom a snaží sa niekam zaradiť.

6. Nicky Jam y Enrique Iglesias – El Perdón

Pomaličky sa budem blížiť do polovice rebríčka, ale táto pesnička má v ňom zvláštne miesto. Neraz ju počujem v každom rádiu a neviem povedať že kto tu znie lepšie, lebo ja si užívam spev oboch interpretov a preto tak skladba príjemne znie a nepôsobí nejako rušivo. Nádherne znie španielčina a proste každého kto má rád skvelú hudbu, tak ho táto skladba osloví.

5. Major Lazer & DJ Snake – Lean On (feat. MØ)

Major Lazer majú strašne silné elektronické skladby s ktorých vybrať jednu takú že najlepšiu je ťažšie. Ja som vybral tú najznámejšiu ktorá rotuje úspešne v každom rádiu. Tá skladba je sama o sebe strašne návyková a človek si ju obľúbi takmer okamžite. Klip je tiež vynikajúci a proste znova chlapi si prídu na svoje ako to je doteraz. Nie nadarmo je táto skladba absolútne vydarená.

4. Kiesza – Hideaway

Nie náhodne vyberám túto pesničku, lebo má neskutočne pozítivny náboj a dokáže roztancovať mnohých ľudí. U nás na Liptove sa robil nádherný hudobný klip kde partia mladých ľudí tancovala a chcela ukázať posolstvo celej skladby čo sa nádherne podarilo a pri originálnom klipe platí presne to isté a vyšlo to absolútne dokonale.

3. Tove Lo – Habits

Tove Lo som prakticky začal počúvať  od tejto pesničky a zaryla sa mi do hlavy. Milujem originál a aj remix, ale neviem porovnať čo je lepšie, ale originál mi je bližší. Celkovo pri tej pesničke cítim, že som niekde inde a že myslím na niečo úplne iné. Neviem či sa niekomu na túto pesničku dobre tancuje, ale každý kto si ju vypočuje, tak pri nej dobre zrelaxuje.

2. Alvaro Soler – El Mismo Sol

Túto pesničku som sa rozhodol zaradiť aj na podnet mojej sesterničky ktorú mám veľmi rád a celkovo aj na podnet že ma oslovila a som sa na ňu namotal. Som počúval kopec tanečných pesničiek a táto pesnička mi príde ako taká najvydarenejšia a osloví každého tak ako oslovila mňa. Skrátka ten klip je parádny a nemám k nemu čo viac dodávať, len môžem maximálne doporučiť.

1. Lilly Wood & The Prick and Robin Schulz – Prayer In C (Robin Schulz Remix)

Nevedel som čo zaradiť na prvé miesto ale viem, že táto pesnička je jednoznačne najlepšia. Nie je skvelá iba v rámci klipu, ale je výborná aj po textovej stránke. Najlepšia pesnička po každej stránke a človek si ju môže pustiť kdekoľvek a nemusí to byť len doma, ale aj niekde inde. Proste song čo roztancuje každého a každý jeden si ho rýchlo obľúbi, tak ako som si ho obľúbil aj ja.

BONUS: SNAP! – Rhytm Is a Dancer

Čo by to bol za rebríček, keby do neho nezaradím nejaký bonus a zároveň si ľudia zaspomínajú. Dodnes táto pesnička patrí medzi tie klenoty tanečnej scény a dodnes ľudia na nej fičia a počúvajú ju. Ja si ju doteraz idem a mám krásne spomienky na dobu, kedy tanečná hudba bola skutočnou a mala svoju vlastnú tvár. Skrátka kto si chce zaspomínať, tak môžem túto pesničku len a len doporučiť.

Pridaj komentár

