Sebareflexia


Je to jedno že mám iný názor,
postupne si utváram svoj vlastný koridor,
nechcem stále bojovať s tými istými ľuďmi,
ktorí by radšej o mňa nikdy nezakopli,
ja už nemám čo mám každému povedať,
len nad každým slovom mám chuť sa zasmiať,
viem že mám v živote nejaké chyby,
ktoré nedokážu zakryť ani tie najsilnejšie jazvy,
stále vstávam s vedomím že sa nikdy nevzdám,
cez tŕnistú cestu postupne stúpam ku hviezdam,
neraz prichádzam do života z malou dušičkou,
že či sa nestanem iba ďalšou bábkou systénu,
neustále v živote mám určitý strach,
stále musím žiť v určitých obavách,
že či nesklamem tých ktorí za to stoja,
ktorí ma vedú do tohto ťažkého boja,
niekedy mám chuť neraz zakričať,
že pred všetkým zlým chcem radšej utiecť,
nebaví ma neustála negatívna energia,
ale ani ma nebaví dusná atmosféra,
možno nie všetci ma majú radi,
mnohí by najradšej na mne palicu zlomili,
nie vždy je v mojom živote veľa priateľov,
ktorí nežijú iba s falošných klamstiev,
som tu pre tých, pre ktorých niečo znamenám,
kvôli ním sa takto skoro nikdy nevzdám.

Pridaj komentár

