TOP 10: Letné hity


Pomaličky už skončilo leto a vzniklo strašne veľa skladieb, ktoré zasiahli náš slovenský éter. Každé leto vzniklo niekoľko masívnych hitov, či to bolo na Slovensku alebo v zahraničí. Pôvodne tento rebríček som to mal robiť skôr, ale určité veci mi nedovolili to spísať, tak to spíšem teraz. Počúval som neskutočné množstvo hitov bez ohľadu na to kedy reálne vznikli. Budem to vyberať bez ohľadu na komerciu alebo nejaký iný úspech. Treba si uvedomiť že pod pojmom letný hit nie je iba čisto skladba s tanečným nádychom, ale môžu byť v určitej spojitosti s letom. Budem sa snažiť ľudom nejakým spôsobom pripomenúť aj tie ostatné letné obdobia a ku každej skladbe napíšem svoj osobitý názor.

10. Lost Frequences – Are You With Me

Touto skladbou začínam práve preto, lebo je svojim spôsobom nadčasová a je hitom aj toto leto. Stále ju počuť s každého rádia a rozhodne ten song považujem za srdcovku. Najme ten klip je taký pohodový, že sa pri ňom veľmi dobre rozmýšľa a človek príde na iné myšlienky.

9. Avicii – Waiting For Love

Som rozmýšľal že čo vyberiem s Aviciiho tvorby, lebo jeho tvorba je veľmi rozmanitá. Ako producenta ho uznávam lebo čo väčšinou spravil, tak to bol proste hit za hitom. Samotný príbeh klipu pojednával o chlapovi čo bol samotár a bol smutný, že nemal lásku a napriek tomu sa rozhodol nasadnúť na motorku a hľadať ju, čo sa mi nakoniec aj podarilo.

8. Maměn & Renne Dang – Neřeším nic

Chalanov som vybral lebo podľa mňa táto skladba napĺňa aspekty letného hitu a má pozitívny náboj. Maměn vysamploval skladbu Young Blood od mojej obľúbenej skupiny The Naked And Famous. Proste ten klip jasne ukazuje že ako by si mal človek užívať leto a mal by proste vypnúť a neriešiť nič.

7. Majself – Endorfín

Majselfa mám veľmi rád a jeho tvorbu mám napočúvanú od jeho debutu až po súčasnosť. Táto skladba je mojou najobľúbenejšia a najviac pripomína toto leto. Celkovo je nádherný ten klip, plný pozitívnych farieb a toho je dôkazom aj to že aj letný hit sa dá spraviť s výpovednou hodnotou a tak aby človek nestratil svoju tvár a Majself ju rozhodne nestratil.

6. Netsky – Rio

Netskyho som nevybral len tak náhodou, lebo jeho albumy mám napočúvané od začiatku po koniec. Tento klip je nasiaknutý pozitívnou atmosférou a človek sa môže preniesť aspoň na chvíľu do Ria a predstaviť si, že ako tam skutočne je. Rozhodne je to neskutočne príjemná záležitosť, pri ktorej človek príde na iné myšlienky a nejako sa odreaguje.

5. Lovejet – All I Need

Pre mňa táto pesnička má svoje špeciálne miesto v playliste bez ohľadu na to, že text samotný nedáva zmysel. Vybral som to kvôli klipu ktorého jasné posolstvo je v tom, že v živote jediné čo potrebujeme je byť šťastný a mať priateľov ktorý budú pri nás v tých najťažších okamihov a že si s nimi budeme môcť užiť tie najkrajšie dni v živote.

4. Kygo  – Firestone

Od Kyga bolo zložité niečo vybrať, rozhodoval som sa medzi Stole The Show a Firestone vybral som to druhé. Najme ten klip ma zaujal ako chalan utekal na rôzne miesta až stretol dievča s ktorou tancoval. Bez debaty túto skladbu považujem za jeden s tých najväčších hitov čo momentálne vznikol.

3. Robin Schulz – Sun Goes Down (feat. Jasmine Thompson)

Priekopník nemeckého houseu je hádam najpočúvanejším interpretom za posledné obdobie. Potvrdzuje to aj nádherný klip, kde partia ľudí čaká na to kedy zapadne slnko. Celkovo je ten klip strašne pútavý a dalo by sa ho pozerať stále dookola. Pre mňa rozhodne jeden s najlepších songov čo vznikol a jasný letný hit, takže ho človek nemôže nikde prepásnuť.

2. Atmosphere – Sunshine

Túto skladbu považujem za letný hit, najme za ten nádherný klavír a celkovú atmosféru. Pri tejto skladbe si neraz vybavím niektoré veci čo som zažil počas leta a vždy mi zlepší deň. V klipe je také akoby miestami fiktívne počasie, ale pre mňa samo je proste skladba ktorú si človek môže pustiť nielen počas leta.

1. Felix Jaehn – Ain’t Nobody (Loves Me Better) (feat. Jasmine Thompson)

Prvé miesto sa mi vyberalo najťažšie, lebo som sa rozhodol medzi mnohými skladbami. Ale pre mňa je to najlepší hit čo vznikol a ktorý má taký skutočný nádych leta. To že nejaký klip vznikol v apríli, tak proste automaticky neznamená že to nemusí byť letný hit, lebo reálne to môže letný hit a v tomto prípade to tak je.

BONUS: Paola & Chiara – Vamos a Bailar

Ja ako mám vzťah ku starším skladbám a ako špeciálnu tú bonusovú som vybral tú najlepšiu. Podľa mňa baby touto skladbou ukázali že čo je to letný hit a podporili to skvelým klipom. Paola a Chiara majú skrátka nadčasové skladby a som mal jasno že čo vyberiem. Táto skladba má taký najpoziívnejší náboj, najviac s nej cítiť leto a proste v človeku zanechá len tie najkrajšie pocity.

 

 

Pridaj komentár

