Letný čas


Každý vo svojom živote zažil pekné leto,

za každou ženou bolo nejedno ľudské oko,

niekto zažil svoju svoju prvú letnú lásku,

občas si našiel svoju osudovú krásku,

mnoho ľudí sa tešilo na slnko,

niektorí boli radšej že konečne zapršalo,

v letné obdobie mnohí ľudia navštívili jazerá,

my a aj mnoho turistov sme navštívili kúpaliská,

mnohých ľudí cez leto lákala turistika,

každý človek spoznal kúsok krásneho sveta,

pre mnohých školákov bolo toto leto parádne,

najkrajšie pre nich bolo skákanie do vody a kúpanie,

niekto vycestoval aj na iný kút Slovenska,

našli sa aj ľudia čo išli na dovolenky do zahraničia,

ja som rád že som videl kopec ľudí,

že všetky dni som zvládol bez starostí,

boli to najkrajšie dva mesiace v živote,

splniť si sen a vidieť Linkin Park bolo zo všetkého najkrajšie,

ešte krajšie bolo vidieť moju najmilšiu sesternicu,

ktorá vnáša do môjho života skutočnú pohodu,

pre mnohých sa pomaly prázdniny končia,

ale netreba zúfať pre nás všetkých je tu škola života.

Pridaj komentár

