Iný


Nechcem byť súčasťou určitej väčšiny,
ktorá to hrá neraz na obidve strany,
problémy sú v tomto súčasnom stáde,
nikto o nich v skutočnosti počuť nechce,
každý chce vo svojom živote niečomu veriť,
ale málokto zdvihne zadok a chce niečo zmeniť,
človek čo povie iný názor než skupinová väčšina,
okamžite sa stáva s neho obyčajná krysa,
ľudia najradšej veria rečiam politikom,
radšej budú žiť v klamstve a opitý rožkom,
viem čo ma neraz stálo byť skutočne iný,
každý deň v živote sa snažím byť silný,
koľko krát neraz padnem na hubu,
snažím sa prekonať každú jednu búrku,
niekedy ma dokáže neraz prepadnúť strach,
ale ja nebudem hádzať o stenu žiadny hrach,
je mi jedno že som v živote outsider,
stále budem mať v živote svoj vlastný názor,
nebudem sa meniť iba preto že mi to niekto povie,
viem jedno že nie všetci budú so mnou v priateľstve,
môj svet je iný od sveta ostatných ľudí,
nie každý moje zmýšľanie reálne pochopí,
v mojom živote je šťastie nejakých priateľov mať,
všetci si myslia že ich dokážem ľahko nájsť,
stoja za mnou neraz tí správny ľudia,
ktorý sa v skutočnosti volajú priatelia,
viem že v živote sa nie všetkým zapáčim,
ale tí čo vo mňa veria za tými si stojím.

Pridaj komentár

