Bilancia celého roka 2014


Pomaličky sa tento rok už pomaly končí,

uvedomujeme si že ako ten čas rýchlo letí,

v januári som mal neraz veľa stresujúcich momentov,

ale stále som na ceste životom spoznával nových kamarátov,

občas aj ten neustále vnútorný boj v škole bol ťažký,

musel som vo svojom živote pochopiť že dokážem byť silný,

tak ako som s celého srdca miloval január,

až som veľmi s celej duše nenávidel strašne február,

mnoho ľudí riešilo iba komerčného Valentína,

ja som riešil že prečo v mojom živote nie je osudová láska,

postupne som sa tešil na to že marec bude skvelý,

tak začiatok sa stal v mojom živote najviac bolestivý,

starká ktorá bola na tomto krásnom svete,

už sa na nás len z nebíčka pozrie,

pre celú rodinu to bol smutný moment,

v jednej chvíli akoby sa miestami zrútil celý svet,

neraz sa za ňu vo svojom vnútri modlím,

niekde verím že som vo vnútri človekom silným,

v apríli opäť prišla ako vždy Veľká noc,

čo mala v sebe určitú veľkú moc,

už nemala pre mňa žiadnu výpovednú hodnotu,

pochopil som že nemá význam na niekoho liať vodu a striekať voňavku,

stále bolo v škole zážitkov kopec a veľa nových situácii,

ale boli chvíle ktoré ma skrátka nenechali chladnými,

nie všetci ľudia čo tam boli sa tvárili ako priatelia,

neraz niektorí sa pretvarovali a vysmievali sa spoza chrbta,

ako prišiel máj obdobie kedy sa všetci akože majú radi,

ľudia svoje povahy v kuse za niečo skrývali,

postupne sa blížili určité turbulencie,

to ako keď človek sedí v lietadle,

čoraz viac som sa začal tešiť na jún,

opäť som zistil že nastal v živote nejaký posun,

čoraz viac som sa tešil na prázdniny,

na moment kedy si všetci odýchneme zo školy,

ako sa blížil koniec tohto krásneho mesiaca,

uvedomil som si v čom tkvie jeho skutočná sila,

na Stoličných dňoch po troch rokoch písania som stretol moju milovanú sesternicu Maťku,

sme sa objali a obaja sme sa usmievali a potešili sme sa vzájomnou prítomnosťou,

užil som si riadne koncert skvelej kapely Zoči Voči,

predsa ten koncert mal nejaké oči,

neskôr po nich nastupovali Modré hory,

po zahratí skvelého koncertu začali podpisovať albumy,

ten pocit vidieť legendy ktoré niečo pre hudbu spravili,

vo mne sa naplnil pocit a silnej a neopakovateľnej radosti,

začal som si postupne čoraz viac užívať prázdniny,

ktoré mali v sebe veľa nekonečnej pohody,

zažil som neskôr koncert Bod Zlomu,

doslova som mal že to bol koncert len pre určitú skupinu,

aj v júli som neprestal stále blogovať,

stále som sa mal v živote čím reálne inšpirovať,

v auguste sa prakticky vo mne stále diali myšlienkové pochody,

už sa pomaličky blížil koniec a idú preč prázdniny,

v septembri sa opäť blíži škola a všetky ťažké pocity,

pomaličky sa blížil tretí ročník a príprava na skúšky,

už sa riešilo kedy musím zo školy reálne odísť,

zo všetkým som sa začal postupne zmierovať,

kolektív to bol ako vždy super,

ale postupne som rád že nájdem iný smer,

postupne prichádzajú mesiace vnútorného pokoja,

október a november boli moja skutočná spása,

konečne pri raňajkách žiaden strach a plašenie,

užívam si to krásne nerušené vstávanie,

uvedomujem si ako mám na veci čas,

pociťujem že už neprevláda vo mne toľký stres,

postupne sa vo mne niečo zmenilo,

čo ma nejakým spôsobom vnútorne posilnilo,

užívam si každý jeden moment a sekundu,

pochopil som aké je to krásne žiť život bez stresu,

viem že sa nemusím nikde ponáhľať a plašiť,

dokážem si tento život viacej užívať,

predtým som si ho neužíval,

prísť unavený domov tak som toho málo stíhal,

ako prišiel december postupne prišiel čas predvianočný,

neskôr samozrejme prišiel aj čas vianočný,

začal som pozerať všetky zaujímavé seriály,

v telke neraz išli aj zaujímavé filmy,

treba si uvedomiť že Vianoce nie sú o strese,

dajú sa v našom živote oslavovať aj pokojnejšie,

tento rok mi toho strašne veľa dal a aj vzal,

ale som vďačný za to čo mi všetko dal,

mám v živote len jedno prianie,

aby sme ako ľudia viac stáli pri sebe,

prajem vám krásneho Silvestra a šťastný nový rok,

aby ste do nového roka mali veľa zdravia a šťastný krok.

 

4 komentáre »

  1. 1

    Krásné shrnutí… je zvláštní jak často ti v tom loňském roce vracel motiv toho, že věci jsou jinak, než se zdají, a že ta hlubší stránka má větší cenu :-))) Není nad to si tohle uvědomit tak, že to člověk na vlastní kůži zažije (i když to někdy nemusí být příjemné a to zklamání je hmatatelné)… a pak může zažít i to, jak je příjemné se uvolnit a žít bez stresu :-))) To taky miluju :-)))) Krásný další rok přeju, také plný důležitých poznání a pohody :-))


RSS Feed for this entry

Pridaj komentár

